Even snel 2 fotootjes van mij en m'n arabische vriendje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ooeveoo schreef:Kernwoorden: PLEZIER, STRAND, ZWIERIGE LANGE ZOMERJURKEN, RUST, LIEFDE (de band tussen paard en mens)
ooeveoo schreef:Even in wat links gespiekt, Amanda Melchior, Ineke Mulder en Kim Gudde jullie zijn al door mijn selectie![]()
Heb al wat mooie beelden gezien! Super, leuk dat jullie mee willen doen!
Prince schreef:ooeveoo schreef:Kernwoorden: PLEZIER, STRAND, ZWIERIGE LANGE ZOMERJURKEN, RUST, LIEFDE (de band tussen paard en mens)
Leuk!!! Zie bijgaande foto's van Zazou met mijn dochter. En bloemen en jurk van mijn dochter.
Met portretfoto's en rijfotos kan Zazou tuigloos als op het strand een stukje wordt afgezet. En anders met touwhalster.
[ [url=m/xuAbmn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WybUOc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jNHn6b.jpg]Afbeelding[/url] ]
ooeveoo schreef:Heey allemaal, toen ik het bericht plaatste met de vraag of er mensen in waren voor een strand shoot, heb ik nog niet nagedacht over het verdere organiseren ervan. Hier komt geloof ik toch aardig wat bij kijken en dat gaat mij zelf komende tijd niet lukken om dat allemaal te plannen. Mocht iemand anders dat over willen nemen is dat natuurlijk helemaal prima.
Ik merk in ieder geval dat er wel aardig wat animo voor is hier in de omgeving en waarschijnlijk is het makkelijker om na de grote vakantie iets in te plannen zo rond september waarin er wat meer mensen mee kunnen doen!Thanks alvast voor jullie leuke reacties!