Ik kijk even hoe veel geld ik tegen die tijd heb, en of het mij uitkomt. Maar lijkt me in elk geval zeer gezellig
Ligt nog een beetje aan datum en tijd (gok dat ik ov moet regelen en mams gaat savonds terugreizen niet zo'n goed idee vinden gok ik) en of jullie mensen van 15 erbij willen maar heb wel interesse!
Wil er iemand samenreizen vanaf Groningen? Ik reis met de trein en mag dacht ik 3 mensen meenemen met 40% korting
Ah goed dat je het zegt Banjer!Ik reis vanuit Alkmaar of Amsterdam en ik kan ook mensen meenemen met 40% korting!
Banjer schreef:Wil er iemand samenreizen vanaf Groningen? Ik reis met de trein en mag dacht ik 3 mensen meenemen met 40% korting Als de datum mij uit komt en ik geld heb, dan reis ik graag mee
Ik reis mocht ik komen vanaf station Hoofddorp of vanaf Schiphol! Even kijken of er ergens een directe trein gaat haha!
Dan zou ik dus via Schiphol gaan als ik met ov reis. Dat is t voordeel van dichtbij Schiphol wonen haha!
Banjer schreef:Lieke: volgens mij de ic naar Groningen Behalve dat je op Almere terug moet overstappen naar Muziekwijk
Haha ach, er vallen er altijd nog wel af, en niet iedereen zal op dezelfde data kunnen ookEn anders kies ik de 10 leukste mensen uit, want weerwolven is met max 10
Sani schreef:Tine, carpoolen? Sounds like a plan!!En ach, gewoon twee pakjes kaarten en meer plaatsen beschikbaar Je huis vol Myrth!