Ik wil me graag aanmelden als fotograaf. Ik fotografeer al een behoorlijke tijd en ben sinds 1 juli ingeschreven in de KvK met mijn fotografie bedrijfje. Surea is bij mij in de buurt en onze stal is gelegen aan het bos van Surea, mochten er nog modellen nodig zijn zou ik deze ook eventueel kunnen benaderen. Boktnaam: KayleeFoto Naam: Kaylee Senders Website: www.kayleesendersfotografie.nl (Deze zal binnenkort online komen) Facebook: www.facebook.com/kayleesendersfotografie Paddock ter beschikking: Op dit moment nog niet
Groetjes!
DShots
Geplaatst: 07-07-16 17:40
taarss schreef:
1 juli gaan we de fotografen en modellen bekend maken. Ga aankomende week nog even een oproep doen voor modellen
Morgen alweer een week later? Is er al wat bekend.
_Lisaa_
Geplaatst: 07-07-16 18:25
Tara is op vakantie volgens mij en het duurt nog erg lang tot het is dus beetje geduld is misschien fijn En ik weet de helft van de lijst niet dus kan ook weinig doen nu.
DShots
Geplaatst: 14-07-16 14:49
taarss schreef:
1 juli gaan we de fotografen en modellen bekend maken. Ga aankomende week nog even een oproep doen voor modellen
Onderhand al 2 weken voorbij, is er al wat bekend?
Modellen: 1. Julia Baltussen - Tulpje - Shetlander - kent alle oefeningen behalve spaanse pas, buiging en berggeit (aan het oefenen) - Foto 2. Gaélle Bogaert - Choco - ras onbekend - bijna alle kunstjes - Foto 1 - Foto 2 3. Yaika van Well - Tai - Tinker - spagaat, jambette, slaan met achterbenen, berggeit, schudden (spaanse pas, liggen, zitten) - Foto 1 - Foto 2 4. Deveney Raaymakers - Zorro - Tinker - kent alle oefeningen - Foto 1 - Foto 2 5. Naomi Jeuken - Fynka - Haflinger - kan vrijwel alle oefeningen - Foto 1 - Foto 2 6. Evi Gyles - Jantje - Shetlander - jambette,flemen,achteruit,steigeren, nee,kusje,compliment,rondje - Foto 1 - Foto 2 (ovb vervoer)
Uiteindelijk heb ik alleen de fotografen 'uitgekozen', de reservefotografen staan op volgorde van aanmelding. We hadden precies 6 modellen dus die konden gewoon allemaal mee Meer info volgt later wat betreft tijden etc, zal ook nog even een fb pagina aanmaken
Ik meld mij ook af, heb een juryklus en sta toch reserve...
DohoShots
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-16 15:50
Deze meeting zal niet meer door gaan door te weinig animo van modellen.. De modellen hebben zich allemaal afgemeld en ik krijg geen reactie op oproepjes voor modellen. Erg jammer maar dan is het helaas niet haalbaar