Kan ik me nog aanmelden als fotograaf? Was dit volledig uit het oog verloren :/ Bootnaam: Lieselotte44 Fotografienaam: LC Photography & Design Website: www.lcpd.be Facebook:https://www.facebook.com/lcpd.be/ Hoop dat ik nog op de lijst kan
Djuh, net nu er eentje wat in de buurt is :/ Achja volgende keer beter!
billionache
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-16 22:00
Bij deze de planning
Om op tijd te kunnen starten (en omdat de locatie een stukje wandelen is vanaf de parking), vraag ik aan iedereen om minstens 20 minuten op voorhand aanwezig te zijn op de parking zelf. Adres: Licht Vliegwezenbaan te Brasschaat
MODELLEN - Wees op tijd! - Zorg voor een proper paard en materiaal - Voorzie voor de portretfoto’s een net hoofdstel of halster met zo onopvallend mogelijke lijn/touw - Als je paard/pony niet los kan tussen prikpaaltjes, voorzie je een longeerlijn - Een extra helpende hand meenemen is altijd handig!
FOTOGRAFEN - Wees op tijd! - Voorzie zeker voldoende batterijen en geheugenkaartjes - Eten en drinken meenemen voor ’s middags
Ook ben ik nog op zoek naar iemand die ons kan voorzien van prikpaaltjes en lint voor de losgooifoto’s. Mocht iemand daarmee kunnen helpen, graag!
@Seltje: klopt inderdaad! Faya kon niet mee, dus gaat Masha in haar plaats. Jij bent nu eerste reserve
@Bumblehorse: ik ga voornamelijk mee als organisator, maar ga tussendoor een beetje overal mee fotograferen
Anoniem
Geplaatst: 26-06-16 14:27
ivm zijn leeftijd en conditie moet ik blesco jammer maar helaas afmelden, de afstand om er te geraken is te ver voor hem (ik heb geen vervoer dus moet al te paard komen)
Ben de reservelijst van modellen helemaal door... Dus bij deze zijn we nog op zoek naar een leuk aansprekend paard/pony om een plek in de namiddaggroep op te vullen
Oh, helemaal vergeten eigenlijk! Had je gewoon doorstreept in de planning omdat je een ander model niet kon vervangen (in de voormiddag dus). Ik mag je dus gewoon inplannen in de namiddaggroep?
Bij deze dus nog op zoek naar een model in de voormiddaggroep...
Vind het erg jammer dat de vorige meeting zo enorm vlot ging, en ik nu een week voor de meeting in totaal een 6-tal afmeldingen heb, reservelijsten niet eens meegeteld... Vooral omdat 't al enkele maanden vastligt en ik nu al enkele dagen vanalles moet lopen regelen om invallers te zoeken.
Maar goed, hopelijk vinden we alsnog ons laatste model en maken we er een fijne dag van