Gezellige mensen in Groningen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dottie0991

Re: Gezellige mensen in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 02:20

Geen zorgen hoor ik verban mezelf wel weer hier weg ;) Ik had er zo mijn redenen voor om niet mezelf gelijk weer openbaar op een forum te gooien na voorgaande slechte ervaringen. Voor modjes verberg ik me niet op die manier want die wisten me voorheen ook te "ontmaskeren" daardoor heen hoe goed ik het ook had geprobeerd uit te dokteren. Ik wou graag mijn verhaal met mijn paardje eens delen met mede paarden eigenaren/liefhebbers, maar heb daarnaast met haar ook vervelende dingen mee gemaakt, mede met mensen die ik daarna hier weer tegen kwam en die via hier dan ruzie zochten met mij. Daarnaast wil/wou ik niet gelijk de stempel van Annett1990 weer op mijn voorhoofd krijgen omdat die hier niet als geliefd bekend staat, ik heb me jaren niet onder een sa aangemeld hier, pas nu ik zeker wist dat ik nooit meer terug zou naar die bewuste Annett1990. Vandaar mijn heftige reactie en het ontkennen, ik wou niet gelijk die stempel weer hebben, maar nu is het te laat en is het verpest, blijkbaar is er een verleden met mij hier op bokt en zal dat me blijven achtervolgen dus ik heb er op deze manier geen zin in, dit kost mij negatieve energie, en dat ben ik nu juist aan het verbannen uit mijn leven. Dus veel plezier nog jullie bovenstaande mensen met jullie tijd hier op bokt , ik ben er klaar mee ;) (en nee dat is niet om zielig te doen, maar het is voor mij niet leuk dat mensen op deze manier hun "bewijzen" moeten gaan verzamelen om te "bewijzen" aan iedereen en de mods KIJK ANNETT IS TERUG! ondanks dat ik mijn best doe om een nieuw goed plekje hier te veroveren).

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 02:28

Dat is wel de juiste instelling! Op zo'n manier ben je goed bezig :) Als je de mods dit uitlegt komt dit vast goed en zal iedereen zien dat je veranderd bent :)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 02:33

Denk ik ook. Gewoon modje pben met deze uitleg en dan kunnen ze vast iets voor je betekenen +:)+

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 02:38

LauraMc schreef:
Dat is wel de juiste instelling! Op zo'n manier ben je goed bezig :) Als je de mods dit uitlegt komt dit vast goed en zal iedereen zien dat je veranderd bent :)

Helaas heb ik dit al meerdere malen geprobeerd, een keer was het jaar voorbij mocht ik een verzoek in dienen en toen is een vraag van mij als verzoek gezien waardoor deze gelijk afgekeurd werd, daarna heb ik het nog geprobeerd met uitgebreide uitleg maar was het al te laat . Inmiddels zijn we dus zeker 2,5 jaar verder en eerlijk gezegd ben ik wel klaar met het smeken enz.. Het begon heel goed weer, ik heb me haastig aangemeld om te reageren op een bijrijders advertentie op de bokt markt maar verwacht een dag later weer er af gegooid te zijn, dit gebeurde niet waardoor ik stiekeme hoop had op een nieuwe kans ook zonder verzoek. Ik ben bang dat het een andere reden gehad heeft en ik heb geen zin om steeds die ene te zijn die de regels overtreed. Want nu zal er dan weer een jaar bij op komen en voor mij hoeft er geen tijd aan te hangen als iemand maar z'n goede wil laat zien, dat werkt hier alleen niet zo dus ik heb daar niks over te willen/zeggen, ik moet dat respecteren.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 10:34

Je ban is nog geen 2 jaar terug, dus eigenlijk zou het geen probleem moeten zijn je oude account weer te activeren.
Op zich snap ik dat je graag een nieuw account wil om schoon te beginnen, maar zoals je nu achter bent gekomen, wordt je door toch herkend.
Dit omdat jij met je bijzondere verhaal toentertijd bent opgevallen en dat blijft toch "hangen" bij mensen.

Je zou even kunnen bekijken wat de mods nu gaan doen (dit account aanhouden of dezes sluiten en je oude herstellen) en dan kun je in je profiel kort zetten waarom je terug bent.
Dat je die periode achter hebt gelaten en na 2 jaar afwezigheid graag weer op Bokt gezellig gaat rondneuzen.

Negatieve reacties hou je altijd, ook ik krijg die :D, en helemaal mensen je herkennen van "vroeger".
Daar zul je toch overheen moeten lezen en proberen niet fel op te gaan reageren, want dan zeggen ze: zie je wel... ze is nog net zo.
Gewoon lekker je ding doen :j

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 12:35

Brainless schreef:
Je ban is nog geen 2 jaar terug, dus eigenlijk zou het geen probleem moeten zijn je oude account weer te activeren.
Op zich snap ik dat je graag een nieuw account wil om schoon te beginnen, maar zoals je nu achter bent gekomen, wordt je door toch herkend.
Dit omdat jij met je bijzondere verhaal toentertijd bent opgevallen en dat blijft toch "hangen" bij mensen.

Je zou even kunnen bekijken wat de mods nu gaan doen (dit account aanhouden of dezes sluiten en je oude herstellen) en dan kun je in je profiel kort zetten waarom je terug bent.
Dat je die periode achter hebt gelaten en na 2 jaar afwezigheid graag weer op Bokt gezellig gaat rondneuzen.

Negatieve reacties hou je altijd, ook ik krijg die :D, en helemaal mensen je herkennen van "vroeger".
Daar zul je toch overheen moeten lezen en proberen niet fel op te gaan reageren, want dan zeggen ze: zie je wel... ze is nog net zo.
Gewoon lekker je ding doen :j

Je moet nog altijd een verzoek indienen dan om terug te komen , zomaar terug komen mag officieel niet.
Zoals ik al zei ik heb me snel aangemeld voor een bokt markt advertentie en was niet van plan om geheel terug te keren hier op bokt , anders had ik het nooit gedaan want ik had verwacht in no time weer verbannen te zijn en eerlijk gezegd maakte het me niet uit. Tot ik me weer meer ging mengen hier en ook zag dat het allemaal wel anders kon dan het beeld wat ik er regelmatig van heb gehad dusja vandaar dat ik heb besloten m'n identiteit nog even geheim te houden, verder had ik ook geen plan of wat dan ook dus het was allemaal een beetje spontane acties.

Ik snap wel dat ik toen ben "opgevallen" en dat mensen mij herinneren om mijn grote mond, alleen ik denk dat je zelf op een gegeven moment ook gewoon in zo'n situatie verder wil met je leven ipv altijd achtervolgd te blijven om hoe je vroeger was. Ik wil me er niet voor hoeven verdedigen of wat dan ook maar ik had er ook zo mijn redenen voor, een stuk verwerking van dingen uit het verleden speelden daar in heel erg mee waardoor ik me nooit goed kon of wist te uiten en snel aangevallen voelde, hoe en wat ik verder allemaal heb mee gemaakt ga ik niet delen, maar ik voel me haast wel genoodzaakt om dat te doen wil ik begrip krijgen, maar waarom zou ik begrip willen krijgen terwijl hier niemand zit die mij écht kent en mij alleen maar ziet als die b*tch van toen,, want de mensen die mij echt kennen weten precies hoe ik ben en kijken niet naar mij in de zin van dat ik een lichte vorm van autisme heb of dat ik soms een kort lontje heb.. Daarom zei ik toen ook altijd al leer me eerst eens kennen, want een oordeel/mening over iemand creëren is natuurlijk altijd wel heel makkelijk als je diegene niet kent en die mening alleen kan baseren op iets wat op een forum gebeurd is.. Je ziet mij niet laat staan mijn verleden of wat dan ook, ik verstop me nooit meer achter mijn verleden, vroeger had ik die neiging nog wel eens maar het is voor mij wel een rugzak vol die niet in een tijdsbestek van een paar jaar verdwijnt..

Overigens niet boos/aanvallend bedoeld dit bovenste.
Daarnaast wil ik nog zeggen dat ik het moeilijk vind om uit mijn woorden te komen in de zin van typen, ik kan heel goed mijn gedachten enz op papier zetten alleen op een forum als dit heb ik er altijd al moeite mee gehad, ik kan beter gewoon praten zeg maar. Vandaar dat mijn reacties soms ook feller overkomen dan ik bedoel.

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 12:37

Ik denk dat het ook beter is dat dit topic maar gesloten word :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:59

Ik vind het ook prima dat je weer op bokt wil,maar waar ik over viel is dat je heel hard nee zei, maar goed das gebeurd

Ik hoop dat je op bokt kunt blijven

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:14

Omdat dit topic geopend is door een schaduwaccount, hier een definitief slotje.