[P][H] Lentefotomeeting Noord-Limburg Horst - 20 maart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boxer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 15:16

RvE schreef:
Boxer schreef:
Ik heb een mooie grote fjordenruin waar ik wel eens mooie foto's van wil hebben.
Wordt verder niet gereden, ik hoop niet dat dat een probleem is?

Voor mij ook geen probleem. Kan hij aan een logeerlijn lopen of binnen paaltjes? Altijd leuk wat actie ;)

Kan hij allebei :P .

Die paaltjes, is dat aanwezig of moet ik dat zelf regelen? :o

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 16:17

Boxer schreef:

Dat moet nog even onderling besproken worden.. :D Maar mocht je ze zelf al hebben liggen zou dat wel fijn zijn, anders kijken we even wat de rest wel/niet heeft.

Boxer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 16:37

RvE schreef:
Boxer schreef:

Dat moet nog even onderling besproken worden.. :D Maar mocht je ze zelf al hebben liggen zou dat wel fijn zijn, anders kijken we even wat de rest wel/niet heeft.

Ik heb ze nu in ieder geval nog niet :D

noor14

Re: [P][H] Lentefotomeeting Noord-Limburg Horst - 20 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:21

Vanuit die parkeerplaats kun je overal komen.
Ik wandel er bijna elke dag dus ben er heel bekend :)

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:38

Hopelijk hebben jullie hier iets aan :)
Afbeelding

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 21:41

@Mirriejj: Even alvast voor de planning. Kom jij met 1 hond of 3 tegelijk? en begeleid jij jou 3 honden dan allemaal zelf of gaat er nog iemand mee die een hond begeleid?
Dan weet ik of ze apart kan in plannen, of ze juist samen moeten blijven bij jou.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:48

RvE schreef:
@Mirriejj: Even alvast voor de planning. Kom jij met 1 hond of 3 tegelijk? en begeleid jij jou 3 honden dan allemaal zelf of gaat er nog iemand mee die een hond begeleid?
Dan weet ik of ze apart kan in plannen, of ze juist samen moeten blijven bij jou.

Mijn vriend gaat als het goed is mee en anders blijven er tussentijds 2 in de auto. Ik begeleid ze wel alledrie zelf, dus gelieve ze niet tegelijk in te plannen.

Edit: Als het voor jou anders niet lukt, kunnen er ook 2 tegelijk, maar liever niet.

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 11:22

mirriejj schreef:
RvE schreef:

Mijn vriend gaat als het goed is mee en anders blijven er tussentijds 2 in de auto. Ik begeleid ze wel alledrie zelf, dus gelieve ze niet tegelijk in te plannen.

Edit: Als het voor jou anders niet lukt, kunnen er ook 2 tegelijk, maar liever niet.

Oh nee hoor, dat lukt wel. Was alleen nieuwsgierig hoe je het zelf voor je zag, zodat ik er rekening mee kan houden in de planning. Ik zal je gewoon inplannen als 1 model.

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 12:04

Update van de deelnemerslijst:

Fotografen
Karlli - FB-Pagina
Astriidj - Webstie
KittyDylan - Website
Leverage - Website
RvE - FB-Pagina
Vivianhesen Website

Reserve:

Modellen Ochtend - (zoeken nog modellen)
Boxer - Paard - Fjord - Foto

Modellen Middag - (vol)
Noor14 – Hond - 1x Puppy Ozzy
Cassini – Hond - 1x
Dynara – Hond - 1x Puppy Amerikaanse bulldog
Mirriejj – Hond - 3x Bruine bordercollie, Kruising Black&Tan & Keeshond (6 maanden)[/quote]

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 12:14

@Vjvianhesen: Memar valt uit als fotograaf, dus je mag ongeacht het aantal modellen wat er nog bij komt mee.
@Noor14: zou jij nog eventueel bij de ochtendgroep willen aansluiten? Mochten er geen modellen voor de ochtend meer bijkomen.
@Mirriejj: Zou jij zowel in de ochtend als middag groep willen deelnemen? Zodat we meerdere fotografen de kans kunnen geven jou verschillende honden te fotografen. Zoals het er nu uitziet gaan we werken met 6 fotografen in 3 duo's, dan heeft ieder duo een andere hond en moet steeds snel geruild worden. Als we bijv. 2 in de ochtendgroep kunnen plaatsen en de andere in de middag groep, is er meer ruimte.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:48

RvE schreef:
@Vjvianhesen: Memar valt uit als fotograaf, dus je mag ongeacht het aantal modellen wat er nog bij komt mee.
@Noor14: zou jij nog eventueel bij de ochtendgroep willen aansluiten? Mochten er geen modellen voor de ochtend meer bijkomen.
@Mirriejj: Zou jij zowel in de ochtend als middag groep willen deelnemen? Zodat we meerdere fotografen de kans kunnen geven jou verschillende honden te fotografen. Zoals het er nu uitziet gaan we werken met 6 fotografen in 3 duo's, dan heeft ieder duo een andere hond en moet steeds snel geruild worden. Als we bijv. 2 in de ochtendgroep kunnen plaatsen en de andere in de middag groep, is er meer ruimte.

Nee helaas niet, ik moet een auto lenen bij mijn familie, dus dat zal me niet voor de complete dag lukken.

zipfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 15:02

Ik kreeg net de tip van dit topic.... Ik zou ook kunnen. Met een fjord en of haflinger en een leuke kruising labrador border collie..... Ben alleen heeeeeeel slecht in foto's plaatsen :o? .

De fjord van mij is trouwens het tegen over gestelde van de fjord hierboven...... Echt mannetje vrouwtje........

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 15:55

zipfu schreef:
Ik kreeg net de tip van dit topic.... Ik zou ook kunnen. Met een fjord en of haflinger en een leuke kruising labrador border collie..... Ben alleen heeeeeeel slecht in foto's plaatsen :o? .

De fjord van mij is trouwens het tegen over gestelde van de fjord hierboven...... Echt mannetje vrouwtje........

Oh leuk!, nou er is nog voldoende plek in de ochtend groep. De keuze is aan jou wie je mee wil brengen.
Laat maar weten of je 1 model of meerderen modellen/ begeleiders mee neemt? Dan weet ik of ik je enkel of dubbel kan plannen.

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 16:03

Wou even een corretie doen :o
Heb geen bulldog maar een bully hihi misschien verkeerd begrepen, niet dat jullie dadelijk een hele andere hond verwachten ghehe

Edit: en weet niet maar zie mijn paardje er niet tussen staan? :o of is daar geen plek meer voor? Hihi

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 16:22

dynara schreef:
Wou even een corretie doen :o
Heb geen bulldog maar een bully hihi misschien verkeerd begrepen, niet dat jullie dadelijk een hele andere hond verwachten ghehe

Edit: en weet niet maar zie mijn paardje er niet tussen staan? :o of is daar geen plek meer voor? Hihi

Oh oepsie!, die wil je ook meenemen? Ik had hem eraf gehaald omdat ik er vanuit was gegaan (na al dat geklets over de hondjes met Noor14) dat enkel de hond mee zou gaan :P
Begeleid jij ze ook beide zelf of gaat er iemand mee?

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 16:41

@Noor14, kan ik jou naar de ochtend plaatsen? Ik had er geen rekening mee gehouden dat Dynara haar paard ook nog mee zou brengen :P .

Nieuw lijstje !onder voorbehoud! (in situatie dat Noor14 naar ochtend wil/kan en Dynara 2de begeleider heeft)

Update van de deelnemerslijst:

Fotografen
Karlli - FB-Pagina
Astriidj - Webstie
KittyDylan - Website
Leverage - Website
RvE - FB-Pagina
Vivianhesen Website

Reserve:

Modellen Ochtend
Boxer - Paard - Fjord - Foto
Noor14 – Hond - 1x Puppy Ozzy
Zipfu - (laat nog weten; bij twee maal zitten we vol.)

Modellen Middag - (vol)
Cassini – Hond - 1x
Dynara – Hond - 1x Puppy Amerikaanse bulldog
Dynara - Paard -
Mirriejj – Hond - 3x Bruine bordercollie, Kruising Black&Tan & Keeshond (6 maanden) (Wisselt tussen door)

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 17:16

Anders zet mij maar met hond in de morgen en paard in de middag :j
Dan ga ik een andere planning maken voor hier thuis... en makkelijker voor mij ook. Heb wel iemand bij me maar zou denk ik wel alles zelf moeten doen dus dan maar in twee splitsen :=

noor14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 17:41

Ochtend is prima!

zipfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 22:59

Ik kan in de ochtend groep! Weet niet of ik " hulp" mee kan nemen. Maar neem graag mijn fjord en hond mee, maar mocht iemand anders graag mee willen laat ik de gphond wel thuis......

Boxer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:34

zipfu schreef:
Ik kan in de ochtend groep! Weet niet of ik " hulp" mee kan nemen. Maar neem graag mijn fjord en hond mee, maar mocht iemand anders graag mee willen laat ik de gphond wel thuis......

Mijn hulp is er anders ook nog!

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 14:53

Is het nog mogelijk om mij te verplaatsen naar de ochtend groep? Zo nee dan laat mij maar s middags staan.

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 15:03

Hey! Ik zou mee gaan naar de vorige meeting. Maar omdat het de 28ste was zou ik niet meegaan. Volgende week zondag kann ik wel, en ik heb ook een andere ruiter wat mee zou willen! Ik zal straks twee foto's sturen!

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 19:51

Post verwijderd.
Laatst bijgewerkt door RvE op 13-03-16 20:12, in het totaal 2 keer bewerkt

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 19:57

Ik ben nu ook bezig met het schema, het zou fijn zijn als de modellen met paard even aangeven of ze willen losgooien en/of rijden voor de tijd.
En nog even een duidelijke foto sturen voor het overzicht :j

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:38

nou die van mij moet nog 3 worden := , dus rijden zit er niet in haha
Hij is wel erg nuchter dus denk dat losgooi foto's ook geen probleem moeten zijn..
hier nog een foto van mijn ruintje:
Afbeelding
En hier een van mijn pup:
Afbeelding