Voor mijnhelaas ook erg ver, en ik denk dat mijn autootje ook niet spectaculair genoeg is, haha! Renaultje 5 uit 1990... Maar vind het wel leuk om de foto's te zien, dus ik volg hier wel even.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 13-02-16 17:00
Mijn vader vindt het te ver.. Dus ik haak af, sorry. Veel plezier vast iedereen!
MichieldeM
Geplaatst: 13-02-16 20:37
Ja, lijkt me super (als fotograaf)!!
Ik kan ook voor oldtimermotoren zorgen (ik heb er 3):
Jammer dat het zo ver weg is, anders had ik graag meegedaan met onze Chevrolet Malibu Classic uit 1980. Ben benieuwd naar de foto's dus ik blijf volgen.
Als het voor zo veel mensen zo ver is kunnen we er toch nog 1 wat centraler houden?
Jespri
Geplaatst: 16-02-16 21:08
Ik was ook al even aan het kijken naar een geschikte locatie. Uiteraard alleen als de TS het goed vind natuurlijk, want het is haar toffe idee!
Esmee_RS
Geplaatst: 16-02-16 21:28
Ik zou eventueel wel mee willen als model. Ben zelf een ontzettende autoliefhebber, en ik vind oldtimers ook heel gaaf. Lijkt mij heel gaaf om zo'n soort shoot te doen. Ik heb wel vaker wat shoots gedaan, voor vaders van vrienden die toevallig beide fotograaf zijn. Dat is echter wel een tijdje geleden. Verder heb ik nog nooit een bokt fotomeeting gedaan. Ik heb motorkleding, maar dat is voor op de crossmotor en ik denk dat dat niet goed op de foto's past Kleding zou ik dus zelf even naar op zoek moeten gaan (of iemand uit het topic moet toevallig iets hebben liggen ) Zou wel fijn zijn als het eventueel iets centraler zou kunnen. Maar ik hoor het graag van jullie.
MichieldeM
Geplaatst: 16-02-16 23:22
Jespri schreef:
Ik was ook al even aan het kijken naar een geschikte locatie. Uiteraard alleen als de TS het goed vind natuurlijk, want het is haar toffe idee!