Ik heb al 2 verzorgijslanders en een eigen draak Wij staan met zn allen op de Holterberg
SSmonamiSS
Geplaatst: 15-03-16 18:54
Hallo! Ik woon sinds kort in Deventer bij mijn schoonfamilie. Mijn ouders zijn geëmigreerd naar Oostenrijk 6 jaar geleden en daarvoor woonde ik bij den Bosch. Dus ik ken hier bijna niemand. Lijkt me gezellig! Ik ben nu 21 jaar . heb jammer genoeg geen paard meer want die heb ik verkocht in Oostenrijk maar ik heb wel een Teckel pup van 18 weken!
Ik kom best zo nu en dan ook in Deventer, mijn zus woont daar. Als je mensen wilt leren kennen kun je eens De Hip instappen, leuke open sfeer en vaak bandjes met vanallesennogwat
Qua Bordspellen heb ik: Catan, Zeevaarders, Stenen tijdperk, 30 seconds, Party en co, Party en co picke One, Saboteur, Ligretto (2 sets, dus met 8 man te spelen) Triominos, Caramba, Machiovelli + uitbreiding.
oke leuk! als jullie de nummers naar mij pb'en dan maak ik wel een groepsapp aan!
jacquelinee
Geplaatst: 06-04-16 12:04
hallo!!! mag ik me aanmelden?
ik ben jacqueline. in het bezit van een 7 Jarige bonte paint X Arabier merrie. en heb samen met mijn oom sinds kort ook een 12 jarige friese merrie. werkzaam bij paardenhouderij Bellert, en mama van een klein meisje en woon ook in Apeldoorn