Nou leuk om te zien dat er veel animo voor is! Dan gaan we het zeker weten regelen. Daarbij de vraag wat iedereen zijn voorkeur is van maand. Eind februari of begin maart.
Zelf beschik ik ook over een auto, dus ik kan er ook 3 meenemen! Dat betekent dat we al op 3 auto's zitten. Lijkt mij meer dan genoeg.
Ik kom uit Twente. Ben fotograaf, maar heb ook zeer interessante modellen. Even afhankelijk van de datum en hoe ver het uiteindelijk rijden is... maar ik doe graag mee!
Modellen mogen door heel het land komen, als ze tenminste zover willen rijden. Het vervoer is alleen voor fotografen. Ik ga geen trailer rijden voor iemand
Handiger als er modellen komen die daar in de buurt staan!
Ohh wat een tof idee, hier ook altijd te ver om te fotograferen aan het strand, woon in Wageningen trouwens Ouders in limburg dus ook niet om de hoek.
Voor mij persoonlijk heb ik liever zo laat mogelijk, betere vachtjes en grotere kans op goed weer
Shauniraquel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-16 16:44
Top. Wat vinden jullie van half maart? Tijd om mensen vast te stellen. Graag het lijstje invullen waarvoor je je wilt opgeven. Geef ook even aan voor de modellen, wat een goede plaats is! (Aangezien ik geen idee heb )
Fotograaf Boktnaam / Naam / Naam fotografie / rijbewijs en/of auto / website / 1 á 2 foto's
Model Boktnaam / Naam paard / ras / geslacht / niveau / 1 á 2 foto's