Chantaliiejj schreef:op dit moment staan de paarden net voor de koog in de winter wei en vertrekken ze om 9 uur in de ochtend richting het strand.
Vanaf 1 mei t/m oktober vertrekken de paarden van de zomer wei en vertrekken ze om 8 uur in de ochtend en om 18.00 uur.
Dit zijn de tijden van de jan plezier, heb al nagevraagd of het eventueel op een andere tijd kon. Dat kon helaas niet.
Toen ik dit topic opende ben ik niet zo heel slim geweest en heb totaal niet aan de tijden van de boot gedacht, inderdaad niet zo ideaal dat ik dit topic heb geopend zonder na te denken hierover.
als we na mei de rit van 18.00 uur doen halen we de boot niet meer terug, nemen we de rit in de ochtend weet ik om eerlijk te zijn niet of we het halen met de eerste boot. weet niet hoelang het rijden is vanaf de boot naar de jan plezier
Edit; het word denk ik zelf ook een beetje lastig.
Wel zie dat op zondag de boot om half 8 en om half 9 vertrekt vanaf den helder, als we voor mei de rit van 9 uur willen doen kunnen we eventueel de boot van half 8 nemen ? (is een idee!)
Het Is zo'n 15 min vanaf de boot volgens Google maps.
Ik zou het risico niet durven nemen om te stranden

Edit ging even fout