Jaaaa party!!!Zit ook veel onder de mee lees steen!Het is weer druk op m'n werk Krijgen we ook patatjes na?
Haha ik vier m'n verjaardag ook nog ergens rond 16 maart Ik kan op beide dagen in het weekend maar als t op zaterdag is moet ik paardrijden even op tijd af kunnen zeggen.
Siersma schreef:Komt dat niet omdat er 2 nog niet gereageerd hebben?En jij maar zeggen dat je dit soort dingen niet snapte, je onderschat jezelf
Heb ik 'm netjes ingevuld, doet de site het niet meer -_-Edit: kan iemand er nog wel op komen?nog een edit: jeeej gelukt!!
Volgens mij hebben we een winnaar :-p Wilke, kunnen we onze verjaardagen ook meteen vieren Ik ben 11 maart jarig
Silly_Woman schreef:Volgens mij hebben we een winnaar :-p Wilke, kunnen we onze verjaardagen ook meteen vieren Ik ben 11 maart jarig Hee ik ook dan haha, moeten jullie allemaal in jurk - 21 diner
Ik wou al zeggen, moet een data weghalen want dan ben ik bij Claire (Totaal niet mezelf uitnodigen ofzo)
Elvirave schreef:Ik wou al zeggen, moet een data weghalen want dan ben ik bij Claire (Totaal niet mezelf uitnodigen ofzo)jaaa gezellig je bent altijd welkom hoor!