Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Animal schreef:AfricanLady schreef:Ik hoor net van Marlies dat er in juni een rit met rengalop komt dus dan ga ik deze niet mee maar in juni wel![]()
Hé, kunnen we weer niet meeten..In juni heb ik stages, dus durf daar nog niks over te zeggen helaas.. Maar wie weet.
Citaat:1. Bellatrix - Marlies
2. Dreamy - Cherry
3. Ynskek - Ynske
4. little_birdy -saskia
5. Animal- Elise
6. Selina
7. MarlonNaldo - Marlon
8. Mars - Marcha
9.
10.
11.
12.
13.
VOL!
Bellatrix schreef:En als jij ervaring genoeg hebt dan vertrouwen wij dat.
Citaat:1. Bellatrix - Marlies
2. Dreamy - Cherry
3. Ynskek - Ynske
4. little_birdy -saskia
5. Animal- Elise
6. Selina
7. MarlonNaldo - Marlon
8. Mars - Marcha
9. Detroit - Arianne
10. Kashmino - Marlies
11.
12.
13.
VOL!
Nickolay schreef:Ik heb de afgelopen maanden niet meer kunnen rijden. Dus dit zou een mooi begin weer zijn.
Nog wel mijn conditie weer wat verbeteren, maar slik sinds paar weken vitamineD ampullen en voel me al een stuk beter
Citaat:Het klopt inderdaad dat per 1 januari van dit jaar bij het rijden met een besloten groep 8 maal de ritprijs van te voren per bank zal moeten worden betaald.
Voor eventuele extra deelnemers kan op de dag zelf contant worden voldaan.
Wij hebben deze maatregel moeten treffen, omdat bij het rijden met besloten groepen heel vaak deelnemers op het laatste moment, zonder opgaaf van reden, zomaar afzeggen.
Bij de ritten die jij boekt gebeurt dit vrijwel niet, maar in vele andere gevallen helaas wel.
Omdat we een uniform beleid willen hanteren (anders zou het op willekeur lijken en dat willen we niet) zou deze regel dan ook voor jullie rit gelden.
Als iemand ziek is, kan deze persoon –na overleggen doktersverklaring- overigens het gehele bedrag retour krijgen.