Monkey Town Halsteren ben ik laatst geweest daar was idd ook een stuk voor 0-4 jarigen. Zat even terug te denken aan dat gebeuren in Houten dat was met rails boven in het pand dat je met een soort treintje kon. Dat gebeuren was idd niet overzichtelijk. Volgens mij zijn Monkey towns wat beter ingericht.
Ik hoef juist in zo'n Monkey Town niet achter Morgan aan haha. Die vermaakt zichzelf en ik hou hem vanaf een afstandje gewoon in de gaten. Maar andere suggesties zijn ook welkom.
Maar ik denk dat de grote kindjes net als pepijn liever tussen de grote kindjes spelen en dat is als 2 jarige niet echt altijd een goed idee
Ja dat inderdaad. Hij wil op alles wat voor de grote is wat niet lukt dus frustratie dus helpen etc
IvysToeter
Geplaatst: 24-12-15 10:57
Maar wat voor ideeën hebben jullie dan suze en maartje? In een park afspreken bijvoorbeeld zie ik dus niet zitten want dan kan ik de hele tijd achter Nora aan rennen
Klinkt goed maartje hahaha wel geluidsdemping voor de omgeving want als dat strotje van benthe open getrokken wordt is iedereen in een straal van 1km doof! Maar tegen die tijd is deze sprong vast voorbij mag ik hopen.....