Via datumprikker kun je ook gewoon een link maken toch die je hier in t topic kunt zetten? Anders via doodle.com een datumprikker maken Scheelt weer gedoe met mailen enz.
Ik heb m ingevuld moet alleen op vrijdagen werken tot 18. Maar als t eten om 19 is red ik t makkelijk (5 a 10 min fietsen vanaf huis). Zaterdagen werk ik meestal tot 17 of 18. Dat wisselt. Eerste week van jan ben ik vr en za vrij dus dan maakt t voor mij niet uit
Ik kan absoluut niet op de vrijdagavond...of op een andere doordeweekse avond maar gewoon kijken wanneer de meeste kunnen. Is dat op een vrijdag heb ik gewoon pech.
Tot nu toe komt uit de datumprikker het een zondag wordt. Wat mij betreft prima is als het maar na 18.00 uur is aangezien ik eerst moet werken. Ik wil ook nog anders wel een datumprikker maken voor door de weeks als daar de voorkeur ligt?????????
Ik ben echt helemaal vergeten te reageren hier op haha. Ik ga vanavond die datumprikker even invullen!
Edit: al even snel ingevuld. Ik kan 4 data niet, en 2 van de data werk ik tot 5 en dan red ik 6 uur bijv net niet (kinderboerderij dus dan moet ik echt douchen voor ik ergens heen ga, geloof me de bok stinkt..)
Maar half 7 kan toch ook? Ik moet op zondag ook tot 17.00 werken en red 18.00 ook niet. En ik moet ook echt douchen anders meur ik naar paard en bladblazer
Ik had qua tijd ook iets van half 7/7 uur in gedachte. Vroeger zitten mensen met werk en later maakt t weer te laat (je zit meestal toch wel 2 a 3 uur).
Ik snap de tijd wel maar voor een zondagavond vind ik dat voor mij niet handig...ik werk gewoon op maandag dus kan het niet te laat maken en je zit meestal wel een paar uur...wordt mij gewoon te laat.