Haha. Hoop mooie merken. Misschien voor de HV Polo's iets te koud? Of zijn het lange mouwen polo's? Ik heb geloof ik 1 rijbroek van Animo. Heb alleen wel al dat grip aan binnenkant gesloopt van 1 zo een ribbel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horserider22 schreef:Is er al enig idee wanneer de meeting ongeveer plaats gaat vinden?
Drico schreef:horserider22 schreef:Is er al enig idee wanneer de meeting ongeveer plaats gaat vinden?
Ik zit zelf te denken om het te verplaatsten naar het voorjaar van volgend jaar.
Binnenkort wordt ik geopereerd en heb geen idee hoe dit verder gaat lopen.
Ook zijn de bladeren al van de bomen dus echt herfst zie je ook niet meer, dan is het denk ik beter om het van het voorjaar te doen.
Hoe denken jullie daarover?
Bagheera_206 schreef:Dat is ook prima hoor. Of je moet het binnen/buiten/rond een fotogenieke stal kunnen doen?
Drico schreef:Modellen:
Boktnaam: Selina - Naam: Selina - Leeftijd: 21 - Ervaring: 1x een loveshoot gehad - Foto's: Klik (Links de paardrijjas die ik dan aan zou doen, samen met roze geruite sokken en leren jodhpurs).
Boktnaam : Tessjazz - Naam : Tess - Leeftijd : 18 - Ervaring: Alleen fotoshoots met paard of voor school - Foto: Klik
Boktnaam: Geen Bokt (vriendin van Tess) - Naam : Niji - Leeftijd: 17 - Ervaring: Geen - Foto: Klik
Fotografen:
Boktnaam: Bagheera_206 - Naam: Richard - Foto's: Klik
Boktnaam: Cchanny - Naam: Chantal - Foto's: Klik
Boktnaam: CoronaLime - Naam: Linda Foto's: Klik (kan ook een stukje styling regelen)
Boktnaam: horserider22 - Naam: Julia Foto's: Klik
Boktnaam: Mandarijn - Naam: Claudia Foto's: Klik
Boktnaam: jorisdy - Naam: Dyanne Fotografie - Foto's: Klik
Drico schreef:Maar HO eventjes, iedereen komt nu aan met allerlei locaties terwijl dat niet echt de bedoeling was haha
Als iedereens voorkeur uitgaat naar de locatie van de stal van Tess, dan wil ik graag dat iemand anders de meeting overneemt want dan zal die waarschijnlijk eerder plaats vinden.
Maar als het mensen niet uitmaakt wil ik deze meeting gewoon laten voor wat het is, dus locatie Kwintelooijen maar het dan verschuiven naar volgend jaar (eerste maanden en anders voorjaar)