[M] Equestrian Fashion Shoot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:30

Maar als het zo uit komt om 1-op-1 te fotograferen vind ik dat ook niet erg hoor.

Haha. Hoop mooie merken. Misschien voor de HV Polo's iets te koud? Of zijn het lange mouwen polo's? Ik heb geloof ik 1 rijbroek van Animo. Heb alleen wel al dat grip aan binnenkant gesloopt van 1 zo een ribbel. :') Oh wacht ik heb daar ook nog een softshell van. Heb ze op Equitana gescoord voor een hele leuke prijs. :D Anders ligt Animo ruim boven mijn budget. :')

Mandarijn

Re: [M] Equestrian Fashion Shoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:39

Ik zou wel graag samen met iemand fotograferen, heb nog niet eerder mensen alleen op de foto gezet dus vandaar. :)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:57

Ik heb een animo rijbroek met studs staat animo aan de zijkant van mn been, ook met dat grip op de binnenkant :)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 07:46

Mandarijn schreef:
Ik zou wel graag samen met iemand fotograferen, heb nog niet eerder mensen alleen op de foto gezet dus vandaar. :)

Ik heb geen ervaring met mensenfotografie dus ik zou ook graag in tweetallen werken.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 11:49

Er zijn al 6 fotografen dus het lukt dan vast wel om duo's te maken. ;) Ik vind het ook niet erg om duo te vormen en iemand te helpen, maar ik zal wss wel een flitsertje mee nemen om in te flitsen. := #strobist

Misschien leuk om een pinterest gedeeld mapje te maken als moodboard?

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 12:31

Ik kan evt met een vriendin komen? #(als extra model )

Edit : ze wilt graag mee, ik stuur pb met haar gegevens :)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:25

Is er al enig idee wanneer de meeting ongeveer plaats gaat vinden?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 18:39

horserider22 schreef:

Ik zit zelf te denken om het te verplaatsten naar het voorjaar van volgend jaar.
Binnenkort wordt ik geopereerd en heb geen idee hoe dit verder gaat lopen.
Ook zijn de bladeren al van de bomen dus echt herfst zie je ook niet meer, dan is het denk ik beter om het van het voorjaar te doen.

Hoe denken jullie daarover? :)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:46

Ik vind het goed. Misschien is de kans op zonnig droog weer ook groter in het voorjaar.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 20:46

Dat is ook prima hoor. Of je moet het binnen/buiten/rond een fotogenieke stal kunnen doen?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 01:19

Ik ga mij ook nog aanmelden als model :)
Heb echt niet zoveel dure merken hoor :') Geen geld voor! haha
Maar ik heb wel een dressuurhoedje <3 en een Couture Hippique wedstrijd jasje (onwijs goede aanbieding)
en 5 paar verschillende laarzen :') (wel 4x zwart met lak of lak accenten maargoed :') )

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 13:32

Drico schreef:
horserider22 schreef:

Ik zit zelf te denken om het te verplaatsten naar het voorjaar van volgend jaar.
Binnenkort wordt ik geopereerd en heb geen idee hoe dit verder gaat lopen.
Ook zijn de bladeren al van de bomen dus echt herfst zie je ook niet meer, dan is het denk ik beter om het van het voorjaar te doen.

Hoe denken jullie daarover? :)

We zouden het ook kunnen verplaatsen naar bijvoorbeeld januari of februari, zodat je nog steeds het winter thema hebt.

Bagheera_206 schreef:
Dat is ook prima hoor. Of je moet het binnen/buiten/rond een fotogenieke stal kunnen doen?

Je zou nog steeds deze locatie kunnen nemen en dat hierbij de modellen telkens naar een andere fotograaf/fotografen lopen (als het verplaatsen na de operatie een probleem is). Dan hebben de modellen ook variatie wat betreft de omgeving en de achtergrond.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-15 13:40

Drico schreef:
Modellen:
Boktnaam: Selina - Naam: Selina - Leeftijd: 21 - Ervaring: 1x een loveshoot gehad - Foto's: Klik (Links de paardrijjas die ik dan aan zou doen, samen met roze geruite sokken en leren jodhpurs).
Boktnaam : Tessjazz - Naam : Tess - Leeftijd : 18 - Ervaring: Alleen fotoshoots met paard of voor school - Foto: Klik
Boktnaam: Geen Bokt (vriendin van Tess) - Naam : Niji - Leeftijd: 17 - Ervaring: Geen - Foto: Klik

Fotografen:
Boktnaam: Bagheera_206 - Naam: Richard - Foto's: Klik
Boktnaam: Cchanny - Naam: Chantal - Foto's: Klik
Boktnaam: CoronaLime - Naam: Linda Foto's: Klik (kan ook een stukje styling regelen)
Boktnaam: horserider22 - Naam: Julia Foto's: Klik
Boktnaam: Mandarijn - Naam: Claudia Foto's: Klik
Boktnaam: jorisdy - Naam: Dyanne Fotografie - Foto's: Klik

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-15 13:41

@Richard
Zou ook wel gaaf zijn zo'n locatie maar geen idee waar je zoiets kunt doen en ik denk dat Kwintelooijen al veel variatie kan geven in de foto's

@horserider22
Januari/Februari zou eventueel ook wel kunnen, maar wel even afwachten hoe de winter gaat verlopen.
Anders houden we het gewoon in het voorjaar

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 13:54

Misschien mijn stal? Haha best een mooie luxe stal, #zie stal ruigenhoek wel in Utrecht,

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 14:57

TessJazz schreef:
Misschien mijn stal? Haha best een mooie luxe stal, #zie stal ruigenhoek wel in Utrecht,

Ziet er best luxe uit. Dit zou ook een optie kunnen zijn. Ik weet niet of de rest dat ook vind en of dit qua locatie voor iedereen te doen is.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 17:00

Utrecht is haalbaar voor mij. :)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 17:23

Als het deze locatie wordt, moet er natuurlijk wel om toestemming gevraagd worden.

TessJazz, als jouw paard hier staat, is het misschien een idee dat deze op sommige foto´s erbij kan met bijpassende accessoires (zoals een bijpassend zadeldek of halster). Natuurlijk moet de nadruk wel blijven liggen op de mensen en de rijkleding.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:21

En het kootwijkerzand?

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:24

Zal het vragen als iedereen het er mee eens is, hij vind het waarschijnlijk gewoon goed hoor, hij doet niet zo heel moeilijk, paard is fotogeniek genoeg :) en ik heb zo'n 45 dekjes haha dus de kleur moet er bij zitten neem ik aan haha..
Afbeelding

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:24

JorisDy schreef:
En het kootwijkerzand?

Soesterduinen? ^^
Beetje hetzelfde haha.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-15 18:28

Maar HO eventjes, iedereen komt nu aan met allerlei locaties terwijl dat niet echt de bedoeling was haha :')
Als iedereens voorkeur uitgaat naar de locatie van de stal van Tess, dan wil ik graag dat iemand anders de meeting overneemt want dan zal die waarschijnlijk eerder plaats vinden.
Maar als het mensen niet uitmaakt wil ik deze meeting gewoon laten voor wat het is, dus locatie Kwintelooijen maar het dan verschuiven naar volgend jaar (eerste maanden en anders voorjaar)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:45

Drico schreef:
Maar HO eventjes, iedereen komt nu aan met allerlei locaties terwijl dat niet echt de bedoeling was haha :')
Als iedereens voorkeur uitgaat naar de locatie van de stal van Tess, dan wil ik graag dat iemand anders de meeting overneemt want dan zal die waarschijnlijk eerder plaats vinden.
Maar als het mensen niet uitmaakt wil ik deze meeting gewoon laten voor wat het is, dus locatie Kwintelooijen maar het dan verschuiven naar volgend jaar (eerste maanden en anders voorjaar)

Het maakt mij niet uit of de meeting verplaatst wordt of op de stal wordt gehouden.

We kunnen er ook 2 meetings van maken. Een in winter thema op de stal van Tess en een op kwintelooijen in het voorjaar.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:55

Twee meetings lijkt mij ook leuk, heb je inderdaad beide thema's. :)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 19:00

Stemt iedereen hier mee in?
Dan kan Drico er bij zijn bij een meeting in het voorjaar, hebben we twee mooie locaties, en twee thema's (en bij de stal eventueel het paard van Tess erbij voor op een paar foto's met bijpassende accessoires).