Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:07

Shizen is leuk, maar daar ben ik de vorige keer erg ziek van geweest :') Dus raad het af om op een hele drukke dag te gaan :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33913
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:12

Klinkt goed haha.

Ik eet geen vis/vlees en van rijst word ik sowieso niet heel blij.

Zal vanaf mijn laptop wel wat uitgebreider reageren. :P

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 13:47

Sunrise19 schreef:
Bedankt :D Ben ook heel blij met haar *D

Ik ken King best wel goed *D Heb zelf vanaf mijn 5de tot mijn 20ste op de Zilfia's gereden/gestaan.
In mijn profiel helemaal onderaan staat de pony van de vorige eigenaar van King. Hoop dat je hem nog lang mag rijden, hij heeft best wel wat ruiters gehad inmiddels. En super knap dat je hem kan rijden, geen makkelijk paard :)


Ik keek even in jou topic en toen kwam ik erachter dat ik al eens eerder in jou topic had gekeken, geen idee meer waarom haha.
Ik rij hem nu ruim anderhalf jaar en dit gaat met slag en stoot. Helaas zijn we nu weer wat uit de running vanwege het zadel dat niet goed is. Dus we moeten weer echt op gaan bouwen zodra we weer echt aan het werk kunnen. Het is inderdaad geen makkelijk paard haha, met name in omgang. Maar hoop dat we zometeen gewoon weer lekker de goede kant op kunnen gaan.

Melisding schreef:
Hi!

Ik ben Melissa (bijna 23) en woon in Vianen lekker dichtbij dus. Ik ben net klaar met studeren en ga nu werken als HR functionaris. Overigens lust ik geen sushi maar een bakje kibbeling op zn tijd gaat er wel in ;)


Heej, dat is zeker lekker dichtbij! Die bakjes kibbeling zijn lekker hea :P Krijg nu al zin in donderdag haha!

Hanafubuki schreef:
Shizen in Vianen!

Jammer dat ik op het moment echt op mn geld moet letten :=

Ik ben Jans, Janneke int echie, 27 jaar, mama van een babydochter én werk vier dagen per week als visual interface designer in Utrecht. Ik woon met mn man, dochter en kat in Houten :D


Heej! Ook al moeders....super leuk!! En Houten, dat is ook lekker dichtbij!


Ik zei trouwens wel dat ik mee ging met sushi (ondanks dat ik ook niet weet of ik het lust...) maar ik vrees dat ik net zoals Janneke ook wel even echt op mijn geld moet letten....zit momenteel wat krapjes bij kas omdat ik deze week mijn collegegeld moet betalen...

Adamootje

Berichten: 6218
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 18:41

Hallo! :wave:

Ik woon erg dicht bij jou in de buurt, Linda.:D

Even voorstellen: Ik ben Felicity, 23 jaar en ik woon sinds dit jaar in Nieuwegein. Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd en nu mag ik mijzelf docent Beeldende Kunst en Vormgeving noemen. Maarrrrr... Er zijn maar weinig banen dus ik werk momenteel nog steeds bij de Kruidvat drogist. Ik ben bijna klaar met mijn opleiding tot drogist en in het nieuwe jaar zal ik de verantwoordelijkheid krijgen over een eigen winkel.

Enne... Ik ben net als _Tara_ helemaal gek op sushi. :Y)

mala26

Berichten: 5017
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:18

_Linn_ schreef:
@Tamara: oh wouw dat is super gaaf naar Zweden! Wanneer hoor je daar meer over??
Ik geef op het moment de dierlessen op een vmbo maar zou inderdaad ook de paardenhouderij lessen kunnen geven op een mbo. Maar ik moet zeggen dat ik het vmbo wel erg leuk vind dus waarschijnlijk wil ik wel in het vmbo blijven. Ik zou dan ook biologie lessen mogen geven, vind ik ook erg leuk!
...


Het gaat via een tussenpersoon dus geen flauw idee, hopelijk snel.
Wat leuk zeg! Kan me voorstellen dat je het vmbo erg leuk vind. Lijkt mij ook echt een leuke opleiding om te doen.

oooo en ik ben gek op sushi maar heb een slechte maand qua werk gehad dus gaat helaas niet lukken om mee te gaan.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:31

@Linn: Is wel alles oke met zijn been nu? Dacht dat er toen iets mee was? Welk topic? :') Had er in 2009/2010 wel genoeg. Van zowel Sergi als van Deluxe :P Nu sinds kort helemaal ponyloos.

Ik vond King in de omgang eigenlijk wel meevallen :) Onder het zadel leek hij mij lastiger omdat hij 0 looplust heeft :') Maar ik hou dan ook van wat vlottere pony's :') Paarden zijn niet aan mij besteed :')

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 23:15

Sunrise19 schreef:
@Linn: Is wel alles oke met zijn been nu? Dacht dat er toen iets mee was? Welk topic? :') Had er in 2009/2010 wel genoeg. Van zowel Sergi als van Deluxe :P Nu sinds kort helemaal ponyloos.

Ik vond King in de omgang eigenlijk wel meevallen :) Onder het zadel leek hij mij lastiger omdat hij 0 looplust heeft :') Maar ik hou dan ook van wat vlottere pony's :') Paarden zijn niet aan mij besteed :')


Dat heb je goed onthouden, hij heeft idd een peesblessure gehad. Gaat nu goed, geen last meer van.

Hij is in de omgang heel bijterig en dreigerig (is geen woord haha maar je snapt me wel toch? :P). Onder het zadel is die inderdaad ook niet fijn voorwaarts uit zichzelf maar hij is wel trainbaar. Gaat nu al heel veel beter dan in het begin.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:08

Top! Fijn is dat :j Ik had de pech dat het niet meer over ging :(:)

Ik kan mij King niet echt zo herinneren, maar dat is ook alweer even geleden. Maar begrijp wel wat je bedoeld haha :P Ik vond dat slome altijd zo vermoeiend eruit zien haha. Al heb ik hem ook weleens stout zien doen ~~}> Mocht je ooit een groom nodig hebben houd ik mij aanbevolen *\o/*

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 10:54

Sunrise19 schreef:
Top! Fijn is dat :j Ik had de pech dat het niet meer over ging :(:)

Ik kan mij King niet echt zo herinneren, maar dat is ook alweer even geleden. Maar begrijp wel wat je bedoeld haha :P Ik vond dat slome altijd zo vermoeiend eruit zien haha. Al heb ik hem ook weleens stout zien doen ~~}> Mocht je ooit een groom nodig hebben houd ik mij aanbevolen *\o/*

Haha wanneer we weer de goede kant op gaan samen wil ik zeker weer wedstrijden gaan starten!

Liiszle

Berichten: 2716
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:25

Hoi allemaal! ook ik ben op zoek naar wat meer nieuwe contacten in de buurt! gewoon gezellig thee drinken of sporten of avondje naar de bios is altijd leuk!

Ik ben Lisanne en ben net 26. Ik woon in Lopikerkapel en ben veel in IJsselstein en Nieuwegein.
Ik zou het dus heel leuk vinden om rond die omgeving met mensen in aanraking te komen!

Helaas zit ik sinds kort zonder werk en heb ik sinds dien nog al een rot tijd. relatie uit, ziek geworden, poes overleden etc.. dus ik ben wel toe aan positieve mensen om me heen!
Ik heb een Leisure and events diploma en heb een ruime tijd in het buitenland gewerkt. In IJsselstein heb ik mijn 2 (verzorg) hafjes staan. die helaas nu niet te rijden zijn (de een kreupel, de ander pensioen) dus das jammer..
Mijn hobby's zijn Sporten, Fotografie en lekker lezen of netflixxen.

Nu ga ik jullie reactie eens doorlezen ;) eens zien hoe veel leuke mensen hier zijn!

Oh en meest belangrijk. Ik hou van sushi :D
Laatst bijgewerkt door Liiszle op 22-10-15 17:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Melisding

Berichten: 1893
Geregistreerd: 22-07-11

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:29

Hee nog iemand uit de 'directe' omgeving! Naar welke bios ga je altijd?

Liiszle

Berichten: 2716
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:31

Melisding schreef:
Hee nog iemand uit de 'directe' omgeving! Naar welke bios ga je altijd?
Ja Vianen is om de hoek! (ik eet geregeld bij Shizen) ;)

Wisselend, net welke film in welke bios draait ;) maar vind Cinelounge prettig!

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 17:35

Hoi, welkom Lisanne! Inderdaad woon jij ook lekker dichtbij!

Wat vervelend dat je momenteel in een rotsituatie zit, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

Ik ga ook altijd het liefst naar Cinelounge, vind dat een erg fijne bioscoop. Maar mede ook door de lekkere buggles + cheesespread die je daar kan bestellen haha :P

Liiszle

Berichten: 2716
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 18:37

_Linn_ schreef:
Hoi, welkom Lisanne! Inderdaad woon jij ook lekker dichtbij!

Wat vervelend dat je momenteel in een rotsituatie zit, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

Ik ga ook altijd het liefst naar Cinelounge, vind dat een erg fijne bioscoop. Maar mede ook door de lekkere buggles + cheesespread die je daar kan bestellen haha :P

Das zeer zeker waar! en je hebt vrij veel ruimte qua zit plek. grote plus :D

Ik hoop ook van harte er weer goed uit te komen, alhoewel het er nu wel oké uit ziet. Hoor deze week of ik weer werk heb en dinsdag fijn contact gehad met mn ex. dus er gebeuren dingen!

Gaan jullie wel eens naar Cityplaza?

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 18:48

Ik ga niet zo heel vaak naar City, maar Sinterklaas komt er weer aan dus zal er zometeen wel te vinden zijn op zoek naar cadeautjes enzo.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:58

Markt van Utrecht, ik denk dat ik het dan al weet; goeie tent! ;)
Om die deelcertificaten te behalen hoop ik vervolgens Verloskunde te mogen studeren in Maastricht! End uit de buurt, maar je wilt niet na een avondcollege zelf naar huis lopen vanuit de locatie Amsterdam. :=

Wbt Sushi: Ik eet geen vis buiten de deur. :\ Niet om het een of ander, maar ik ben ook eens flink ziek geworden na een bezoek aan de Jap en heb toen echt besloten alleen "eigen" te eten. Ben een beetje een miep, maar vis is mijn gevoelige snaar. ;)

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:03

Hallo :D

Samantha, 28 jaar. Momenteel nog even wonende in Utrecht maar vanaf december woon ik ook in "Geina" _O-

Eigen paardje staat op grens Ngein/Houten :) tandartsassistente en preventie assistente van beroep trouwens haha

Wbt sushi.. Nee dank :P

Liiszle

Berichten: 2716
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:03

Laten we er dan even bij vertellen dat Shizen en wat andere Sushi restaurants, Sushi en grills zijn! dus ook heel veel fruit, kip, sate, spareribs en heeeel veel andere fijne dingen :D

Liiszle

Berichten: 2716
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:04

S_en_Z schreef:
Hallo :D

Samantha, 28 jaar. Momenteel nog even wonende in Utrecht maar vanaf december woon ik ook in "Geina" _O-

Eigen paardje staat op grens Ngein/Houten :) tandartsassistente en preventie assistente van beroep trouwens haha

Wbt sushi.. Nee dank :P

Haha Geina.. je bent al ingeburgerd dus ;)
Welkom!

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:05

igor001 schreef:
Hoi :wave:
Ik kom ook uit de omgeving van Utrecht en min vriend woont zelfs in Nieuwegein. Ik ben 24, afgestudeerd in Leisure en momenteel bezig met de opleiding tot allround paardensportmasseur. En ook ik ben geen feestbeest. Je mag me altijd pb'en, ik ben namelijk heel slecht in het volgen van topics :')


Als je nog een oefenpaard nodig hebt :P heb er wel 1 voor je hahaha

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:07

Liiszle schreef:
Laten we er dan even bij vertellen dat Shizen en wat andere Sushi restaurants, Sushi en grills zijn! dus ook heel veel fruit, kip, sate, spareribs en heeeel veel andere fijne dingen :D


Oké! Onder voorbehoud van een datum: count me in. :)

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:07

Liiszle schreef:
S_en_Z schreef:
Hallo :D

Samantha, 28 jaar. Momenteel nog even wonende in Utrecht maar vanaf december woon ik ook in "Geina" _O-

Eigen paardje staat op grens Ngein/Houten :) tandartsassistente en preventie assistente van beroep trouwens haha

Wbt sushi.. Nee dank :P

Haha Geina.. je bent al ingeburgerd dus ;)
Welkom!


Sta nu op 5 jaar HC Groenraven, stond daarvoor 6 jaar op manege Rijnenburg. Daarvoor stond ik bij de Verende Wagen 2 jaar.. En dáárvoor heb ik (ponytijd) op Zilfia's Hoeve gestaan :)

Dus de omgeving ken ik heel goed. Met name omgeving Rijnenburg (Galecop) daar hing ik als tiener veel rond met scootertje voor en na het paardrijden hahaha.

Cinelounge is idd heerlijk, prijzig.. Maar wel luxe <3

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 22:21

Chiave schreef:
Markt van Utrecht, ik denk dat ik het dan al weet; goeie tent! ;)
Om die deelcertificaten te behalen hoop ik vervolgens Verloskunde te mogen studeren in Maastricht! End uit de buurt, maar je wilt niet na een avondcollege zelf naar huis lopen vanuit de locatie Amsterdam. :=

Wbt Sushi: Ik eet geen vis buiten de deur. :\ Niet om het een of ander, maar ik ben ook eens flink ziek geworden na een bezoek aan de Jap en heb toen echt besloten alleen "eigen" te eten. Ben een beetje een miep, maar vis is mijn gevoelige snaar. ;)


Nee is echt de markt hier bij mij op het dorp in Nieuwegein, inieminie marktje :P
Wat leuk verloskunde! Heb ik ooit ook nog een blauwe maandag over nagedacht om dat te gaan doen.

@Samantha: Hallo! Welkom! Ik 'ken' jou wel al een beetje, van je topics en ik heb je vast ook wel al eens gezien. Heb ook jarenlang op Rijnenburg gereden en ook daarvoor op de Verende Wagen. En ik rij mijn wedstrijden bij Groenraven met King, echter de laatste tijd helaas niet.
Je hebt wel een erg knap paard vind ik altijd! Lijkt me een erg fijn dier om te rijden!

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:28

Aaah, het is laat zie ik al. :')
Ik heb geen flauw idee wat te doen en na een tussenjaar nog steeds niet, dus nu "rek" ik nog verder door die deelcertificaten te halen. Ik hoop eigenlijk nog op een goddelijke ingeving met een goed plan.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 22:29

Chiave schreef:
Aaah, het is laat zie ik al. :')
Ik heb geen flauw idee wat te doen en na een tussenjaar nog steeds niet, dus nu "rek" ik nog verder door die deelcertificaten te halen. Ik hoop eigenlijk nog op een goddelijke ingeving met een goed plan.


Haha het komt vast een keer goed!