Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Iejoor-drenthe
Iris82-Noord Brabant
Toralone - NH
gabixcoen - NH
Iloveiswan- Noordoostpolder / flevoland
Tigress - Friesland/ Groningen/ Drenthe (Woon op een steenworp afstand van 3 provinciënpunt)
Lolkop1- Drenthe
Wellington - Downtown - Zeeland( Maar ben bijna overal al heen geweest hoor xD )
love__mandy - nh
Bigbrown - Noord Brabant
Chamion - Flevoland
chamion schreef:Weekendje weg, midweek tot week weg bedoel je! Kunnen we op mijn naam naar Center Parcs. Ben daar vriend en krijg leuke kortingenNemen natuurlijk wel diegene met een manege, kunnen we nog rijden
![]()
Zonder te geinen, maar door de weeks kan ik mijn huisje + tuin beschikbaar stellen en als iedereen iets meeneemt qua eten en drinken is niemand heel veel geld kwijt. En slapers zijn mogelijk bij mij. En reis zoveel mogelijk samen.
Of is er niet een leuke evenement ergens? kerstmarkt (die tijd komt er tenslotte weer aan) We wonen allemaal redelijk dicht bij elkaar als ik dit lijstje zo zie. Alleen is het dan voor Iris82, Toralone en gabixcoen verder rijden. Maar voor Wellington is het zeker ver rijden.
Of huren we ergens een bowlingbaan + eetzaaltje af? Ook leuk, eerst lekker lachen, gieren en brullen tijdens het bowlen en daarna lekker eten en ieder weer zijn eigen weegs.
chamion schreef:Huisje is in Lelystad
Bowlen ken ik nabij Harderwijk en in Harderwijk 2 leuze zaken waarbij je erna kan eten. En Bigbrown gewoon eerder loslaten, of op kinderstand (dat laatste doe ik altijd als ik alles in de goot gooimoet wel leuk blijven
)
Slapers heb ik 1 bed vrij en er past een 1 persoon luchtbed naast. En de rest moet op luchtbedden in de woonkamer, maar als we de banken opzij schuiven kan ik er wel minimaal 10 kwijt. En mocht ik puff hebben mijn kamer op te ruimen en de zeer grote buro eruit haal (2x zo groot als mijn bed) pas er daar ook nog iemand. En dan hebben we nog 3 slaapplaatsen in de camper. Dus met hoeveel kom je?
Gaat inderdaad om een dagje Endigo, anders wordt het helemaal moeilijk in te plannen. Qua feestdagen is vast wel wat te plannen, iedereen heeft dan genoeg vrije dagen. Maar ivm mijn lesklanten wil ik dit toch wel minimaal 1 week van te voren weten. Alleen als we gaan bowlen + eten moet er wat ingepland en gereserveerd worden.
Voorkeuren;
Ma
Di - 1 - Chamion
Wo - 1 - Chamion
Do - 2 - Chamion, Nayomie
Vrij - 1 - Nayomie
Zat - 1 -Nayomie
Zon
Toralone schreef:Ligt eraan waar dat huisje is, ik woon net aan de andere kant van die dijkHoeveel slapers kun je hebben? Stuk of 20?
Mandy rijdt met mij mee, voor zover dat kan. Andere mensen vanuit (kop van) NH kunnen vanaf district WF bij mij inladen (maximaal 4 he).
Maar goed, dan ga je naar het punt, een dagje, een weekend, of een midweek... Ik heb ook nog zoiets als werk, en vooral jullie dit rond de feestdagen gaan plannen...