Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ben nog niet helemaal zeker dat ik kan, maar lijkt er wel op!
(dit semester helaas elke dag les)
. Dat kan natuurlijk ook. Phantasialand staat nog een keer op mijn lijstje. Lang geleden een keer geweest. karuna schreef:Lief aangeboden, alleen op de normale dagen heb ik weinig aan het park. Kan in bijna geen enkele atractie helaas behalve ice age, van helsing, de shows en het reuzenrad. Lijf wil dat niet meer. Maar ik ga het wel onthouden voor het geval dat, of een ander park,. Dat kan natuurlijk ook. Phantasialand staat nog een keer op mijn lijstje. Lang geleden een keer geweest.
Dierentuinen (zoals beekse bergen) vind ik ook super moest je daarvoor in zijn
alleen moet ik er eerst eens komen, ik weet niet waar je in belgie woont. Maar een bed boven is altijd over als het te ver heen en weer is of de transit slaapt ook best als de honden eng zijn. is voorzien van wc ook.
is rolstoelauto en minicampertje in een.
wil genoeg alleen dat lijf en de centjes is steeds even sparen. Ik kan nu en naar de efteling dankzij wao extraatje van de overheid.

de andere dingen lijken me leuk
. Was wel wat miezerig een groot deel van de avond en niet zo heel erg druk. Waren op tijd voor de stuntshow
eindelijk weer eens.
ben een keer met een acteur een huis doorgesleept. De man bleef netjes in zijn rol en ik ben nu aan een kant doof van het DURCHLAUFEN!! ICH VRESSE DICH AUF en meer van dat soort kreten. Een mevrouw was zo over haar theewater hierdoor
, we hoorden opeens paniekerig hilfe roepen en hup met de bewaking was ze zo buiten. Was wel zielig maar ook erg grappig. Vooral omdat er echt niks gebeurt met je.