Movie world bottrop halloween, rolstoelbegeleiding.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 19:22

J hebt pb terug enne snoopy je kent mijn mening :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 20:04

Snoopy geen probleem. Is nu even afwachten op navraag naar iets. Dan gaan we met zijn drieen volgende week vrijdag.
Ik vraag morgen voor de zekerheid even na of het een normale halloween avond is. Help me onthouden even. Als ik al bericht heb koop ik desnoods als kaartjes meteen.

Zo kun je niemand vinden en zo ga je misschien wel twee keer *\o/*

Danseresje

Re: Movie world bottrop halloween, rolstoelbegeleiding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:06

Haha, leuk toch! :D :D
Denk vanavond of morgen in ochtend wel antwoord te hebben!!!

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:21

Kan volgende week ook mee als danseresjes het ook leuk vind als ook mee ga

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:24

Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;). Ben nog niet helemaal zeker dat ik kan, maar lijkt er wel op!

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:24

Leuk top

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:52

als je gewoon door het jaar een keertje wilt, vanaf januarie ben ik elke vrijdag vrij op school :D (dit semester helaas elke dag les)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 20:58

Lief aangeboden, alleen op de normale dagen heb ik weinig aan het park. Kan in bijna geen enkele atractie helaas behalve ice age, van helsing, de shows en het reuzenrad. Lijf wil dat niet meer. Maar ik ga het wel onthouden voor het geval dat, of een ander park, :D . Dat kan natuurlijk ook. Phantasialand staat nog een keer op mijn lijstje. Lang geleden een keer geweest.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 21:04

karuna schreef:
Lief aangeboden, alleen op de normale dagen heb ik weinig aan het park. Kan in bijna geen enkele atractie helaas behalve ice age, van helsing, de shows en het reuzenrad. Lijf wil dat niet meer. Maar ik ga het wel onthouden voor het geval dat, of een ander park, :D . Dat kan natuurlijk ook. Phantasialand staat nog een keer op mijn lijstje. Lang geleden een keer geweest.

ik sta voor alles in :D Dierentuinen (zoals beekse bergen) vind ik ook super moest je daarvoor in zijn :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 21:09

Ohhh ohh nu maak je het wel erg aantrekkelijk. :D alleen moet ik er eerst eens komen, ik weet niet waar je in belgie woont. Maar een bed boven is altijd over als het te ver heen en weer is of de transit slaapt ook best als de honden eng zijn. is voorzien van wc ook. :D is rolstoelauto en minicampertje in een.

Wil graag naar emmen als dat nog open is of de beekse bergen safari of avifauna of orgideen hoeve in de flevopolder met hun vlindertuin. <3 wil genoeg alleen dat lijf en de centjes is steeds even sparen. Ik kan nu en naar de efteling dankzij wao extraatje van de overheid. *\o/*

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 21:48

Voor mij is het ene ritje van 2 uur naar jou. Dus nog best wel te doen :D
Van wat je opnoemt ken ik enkel beekse bergen en dat vind ik werkelijk prachtig :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 21:50

O dat valt wel mee dan. De rest is echt de moeite waard. Beekse bergen heel lang geleden geweest toen was ik 14 of zo. Avifauna is alleen vogels in alle soorten en maten. Orgideen hoeve zegt al mooie tropische tuin met oa orgideen en andere tropische planten en een heel mooie vlindertuin ook.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 21:55

vogels heb ik een beetje bang van :') de andere dingen lijken me leuk :D

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 09:59

beekseberge is leuk ook al lang niet meer geweest

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 11:54

Zo terug en net zo n beetje wakker van avond een. Eerst nog excuus voor het korte afscheid gisteravond. Was echt opeens helemaal afgedraaid, en er begon van alles uit te vallen. Heb mijn bed gehaald maar niet eens helemaal uitgekleed, was daar domweg te kapot moe van.

Maar snoopy heeft GEEN stalen zenuwen of ze lagen thuis }:) . Was wel wat miezerig een groot deel van de avond en niet zo heel erg druk. Waren op tijd voor de stuntshow *\o/* eindelijk weer eens.

Maar ik vond het gezellig :j ben een keer met een acteur een huis doorgesleept. De man bleef netjes in zijn rol en ik ben nu aan een kant doof van het DURCHLAUFEN!! ICH VRESSE DICH AUF en meer van dat soort kreten. Een mevrouw was zo over haar theewater hierdoor :(:) , we hoorden opeens paniekerig hilfe roepen en hup met de bewaking was ze zo buiten. Was wel zielig maar ook erg grappig. Vooral omdat er echt niks gebeurt met je.

De regels zijn wel iets verandert, er mag maar een begeleider mee ipv de eerdere twee. Dat is wel jammer.