Ik meld me af, ik kan een betaalde shoot doen op die dag. Sorry, vooral omdat er al te weinig fotografen zijn. Ik zou eens een oproepje op een fotografen Facebook pagina doen. Succes en veel plezier !
daisyjazz
Geplaatst: 10-10-15 21:14
Moeilijk dit !!! Ik heb echt geen idee welk paard ik mee zou moeten nemen !! Kunnen jullie kiezen ?
Alfasteinn: 7 jaar IJslander
Of Sleipnir 14 jaar IJslander
Of Hamradis 8 jaar IJslander (zonder veulen)
Of gewoon alle drie natuurlijk
Ze kunnen alle drie tölten en telgangen onder het zadel. Tolt doen ze soms ook los. Kunnen alle drie aan de longe en ook los in een afgezette ruimte
Helaas word de meeting verplaatst. De nieuwe datum word spoedig vermeld. Spijtig genoeg hebben we bij lange na niet genoeg aan 2 fotografen en hopen we dat na de tentamenperiode meer fotografen beschikbaar zijn.
Is er al een nieuwe datum? Ik zou me ook graag als fotograaf aanmelden. Heb nog nooit meegedaan aan een fotomeeting dus ben erg benieuwd. In het echt heet ik Louka en ik schiet met een canon eos 5d mark II . Ik ben nu eerstejaars student aan de fotovakschool dus ik moet veel oefenen!
Een nieuwe datum moet nog gekozen worden. De datum zal hoe dan ook pas een datum volgend jaar zijn! Ik gok in maart, dit is nog ruim voor enige tentamens en laat genoeg om lekker zonnig te kunnen zijn.