AfricanLady schreef:Ik weet nu nog niet of ik kan.
Heb mijn rooster van die tijd nog niet
maakt toch niet uit, we resenveren toch pas tegen die tijd, als je je rooster hebt kan je altijd nog laten weten of je kan
AvBreukelen schreef:Ik ga aanstaande zaterdag al

Lijkt me leuk om een andere keer mee te gaan, is te ver reizen om te vaak te gaan helaas...
Veel plezier, laat je wel weten op wie je zat
Toothless schreef:Hoi ik meld me! Ik ben zondag altijd vrij dus ik kan in principe ook mee! Misschien is het leuk, om met zijn alle op fjorden te gaan? Als ieders lengte dat trekt enzo. Vorige keer zat ik op een hele lieve Fries! Mijn vriendin zat op Only het racemonster haha
Ik wil graag mee! Mij maakt het niet zoveel uit welke datum alleen het vervoer wel, is er iemand die vanuit Amsterdam of omstreken komt?
x
zie nu 27 september, prima!
Kom zelf ook uit Amsterdam! rij mee met snoopdogy vanaf Amersfoort, misschien voor jou ook handig ?
JoycexEnya schreef:Als ik held heb wil ik wel mee, horse event isnook deze maand e gaat me geld nogal in op haha. Over iedereen op fjorden, rijd altijd op fjorden, eigen paarden, dus dan kan ik net zo goed zelf een rit maken en dat ia dan gratis haha. Dus ga dan liever op een ijslander of weer op Fancy. Ik kom vanaf Steenwijk dan nog onder voorbehoud qua financiële. Kan pas na de 13de zeggen of ik kan(is dat heel erg trouwens ivm reserveren, anders ga ik een ander keer weer mee)
Nee hoor dat is geen probleem, we reserveren pas in de zelfde week