Ik ben zelf geboren in emmen,grootste deel van mijn familie woont er nog. Als kind van bijna 4 met gezin naar limburg verhuisd maar heb mij hier nooit thuis gevoeld.
Heb nu een relatie met een jongen in schoonebeek,iedere x als ik in drenthe kom voelt dat alsof ik echt thuis kom.
Bedoeling is dat ik eerst een baan ga vinden in omgeving schoonebeek en dan hoogstwaarschijnlijk bij mijn vriend ga wonen.
Mijn pony staat overigens sinds april al daar bij zijn pony in de weide (hij heeft een melkveehouderij). Beiden zijn nu ook drachtig en zit maar 5 dagen tussen hun uitgerekende datum.
inowa wat leuk dat je naar Schoonebeek gaat verhuizen Mijn pony staat in Schoonebeek Zag in je profiel dat je ook ment? ik sinds enige tijd met mijn pony ben de paden en wegen nu een beetje aan het verkennen
Eilinora
Geplaatst: 28-09-15 17:37
Waar in schoonebeek?
Als je over de middendorp rijdt zie je 2 witte welshjes staan in een wei langs de weg. 1 daarvan is van mij.
Ik heb altijd gemend ja maar sinds 2 jaar niet meer. Wil het wel graag weer oppakken maar heb momenteel geen menpony meer.
Op zich kan ik me hier ook wel komen melden. Ik woon op dit moment in Gent (B), maar de paarden staan in Erm. Lange tijd in Schoonebeek gewoond (paarden stonden toen aan de bultweg), maar daarna naar Erm verhuisd. Ik probeer bijna elk weekend wel richting Erm te komen om te rijden. Helaas kan ik op zondag niet in de bak rijden, en hebben wij geen eigen vervoer, maar het lijkt me ook super tof om een keer met iemand samen een buitenritje te doen.