Lief blijven! Natasja waar woon je? En vind je t ok als de meeting misschien bij jou is? Want anders wordt t bij Lein of iemand anders moet zn huis nog aanbieden.
_Natasja_
Geplaatst: 14-07-15 11:27
Ik woon in Maurik.
En indien mensen slaap spullen meenemen en het in m'n schema (geen wedstrijd oid) past dan kan er overnacht worden.
Geert: misschien juist wel meeten. Kunnen we je verzorgen
lein82
Geplaatst: 14-07-15 11:55
Dat is voor mij 2 uur rijden. In ieder geval woon jij een stuk centraler Natasja. Wat versta je precies onder slaap spullen? Echt een tent en luchtbedden ook enzo? Of alleen dekens en kussens?
Jacquelinee_
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-15 12:04
Voor mij maakt t niet zo veel uit, beide plaatsten zijn moeilijk bereikbaar met het OV. Ik zal wel gewoon 2 lijstjes maken en dan kan iedereen gewoon opgeven wat hij/zij het fijnste vind.
Misschien is het ook makkelijk om gelijk wat data aan te geven? 8 augustus had ik al horen vallen?
En is er iemand die in geval van nood Geert op kan halen? Of misschien kunnen er sowieso mensen met elkaar meerijden?
_Natasja_
Geplaatst: 14-07-15 12:40
Slaapzak / kussen / matras. Al kan ik evt (voor de niet lange mensen) wel matrassen regelen. (Ponykamp matrassen. Liggen best lekker vind ik maar Danny en Arie vonden ze wat klein. )
Weekend van 8 augustus kan ik iig niet. Dan zit ik in Frankrijk.