Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koortje"]
Misschien dat als er maar een klein groepje geiteresseerden is, we ook eerder kunnen gaan? Wanneer ga jij op vakantie Griebels?
Volgend weekend ga ik weer wandelen (niet dit weekend maar die daarna), Desiree gaat waarschijnlijk mee. Dan kan ik in ieder geval vast voorleggen in het asiel wat onze plannen zijn? Dan komt de stoet in ieder geval niet totaal onverwachts!!
Maar ik zie nog niet echt data van mensen, dus......
[/quote]
Ik kan volgend weekend ook wel, mits het weer het toelaat! Maar om dan al met een grote groep te gaan zou ik niet doen. Jou hebben ze ook pas 1x gezien Koortje. We kunnen wel met zijn 3en gaan, en dan kan ik het voorleggen om in feb met een grote groep te gaan.
Lijkt me een beter idee.
[quote="griebels schreef:En als er een stoet onbekenden naar het asiel gaat (dus zonder mij) dat ze miss wel gaan twijfelen om honden mee te geven, dus ik denk wel dat ik erbij zou moeten zijn...
Koortje schreef:Ok, om misverstanden te voorkomen....
Het gaat hier om een HONDEN wandeling... Volgens het meisje wat er regelmatig heen gaat, weet ze niet hoe het asiel reageert als er een hele stoet daar aankomt voor honden mee te nemen. Niet eikelig bedoeld, maar laten we het dan ook bij de honden houden, en mensen die ook een hond mee KUNNEN nemen met de auto. Als er allerhande extra mensen meekomen die geen hond mee kunnen nemen, raakt het wat onoverzichtelijk.
Dus graag alleen mensen die ook een hond mee in de auto kunnen nemen...
Pervinco"]
Wat ik dan ff niet snap...
[quote="Koortje schreef:Ok, om misverstanden te voorkomen....
Het gaat hier om een HONDEN wandeling... Volgens het meisje wat er regelmatig heen gaat, weet ze niet hoe het asiel reageert als er een hele stoet daar aankomt voor honden mee te nemen. Niet eikelig bedoeld, maar laten we het dan ook bij de honden houden, en mensen die ook een hond mee KUNNEN nemen met de auto. Als er allerhande extra mensen meekomen die geen hond mee kunnen nemen, raakt het wat onoverzichtelijk.
Dus graag alleen mensen die ook een hond mee in de auto kunnen nemen...