Asiel meeting regio Eindhoven (asiel Doornakker)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:53

I.v.m. vakantie. Ze gaat op vakantie.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:15

Ik kom zondag de 1e terug om 8u 's ochtends. Ik denk dat ik dan niet in staat ben om 's middags nog inspanning te geven, maar dat ik dus gewoon in bedje lig Haha!
Vandaar dat voor mij in elk geval vanaf de 2e zondag in feb beter uit komt. En als er een stoet onbekenden naar het asiel gaat (dus zonder mij) dat ze miss wel gaan twijfelen om honden mee te geven, dus ik denk wel dat ik erbij zou moeten zijn...

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 00:49

Misschien dat als er maar een klein groepje geiteresseerden is, we ook eerder kunnen gaan? Wanneer ga jij op vakantie Griebels?
Volgend weekend ga ik weer wandelen (niet dit weekend maar die daarna), Desiree gaat waarschijnlijk mee. Dan kan ik in ieder geval vast voorleggen in het asiel wat onze plannen zijn? Dan komt de stoet in ieder geval niet totaal onverwachts!!

Maar ik zie nog niet echt data van mensen, dus......

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 15:44

Op het andere forum is steeds meer interesse lijkt het. Misschien is het handig als we meerdere data voorstellen zodat mensen ook een beslissing kunnen maken?

14/2
21/2
28/2
bijvoorbeeld. Jammer dat het alleen zondags kan, en pas in februari... Ik raad iedereen zeker aan bij je lokale asiel eens een kijkje te gaan nemen zodat je weet wat het inhoudt.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:31

In principe kan ik nu nog al die data, ik heb mijn rooster namelijk nog niet voor die periode. Maar ach, zondags hoef ik ook eigenlijk nooit te werken. Dus mij maakt het niet uit!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 09:18

***KUNNEN MENSEN MET GERINGE MOGELIJKHEDEN HUN DATA DOORGEVEN??***

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 13:21

ik heb tot nog toe ook nog niets staan.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:00

Koortje"]
Misschien dat als er maar een klein groepje geiteresseerden is, we ook eerder kunnen gaan? Wanneer ga jij op vakantie Griebels?
Volgend weekend ga ik weer wandelen (niet dit weekend maar die daarna), Desiree gaat waarschijnlijk mee. Dan kan ik in ieder geval vast voorleggen in het asiel wat onze plannen zijn? Dan komt de stoet in ieder geval niet totaal onverwachts!!

Maar ik zie nog niet echt data van mensen, dus......
[/quote]

Ik kan volgend weekend ook wel, mits het weer het toelaat! Maar om dan al met een grote groep te gaan zou ik niet doen. Jou hebben ze ook pas 1x gezien Koortje. We kunnen wel met zijn 3en gaan, en dan kan ik het voorleggen om in feb met een grote groep te gaan.
Lijkt me een beter idee.

[quote="griebels schreef:
En als er een stoet onbekenden naar het asiel gaat (dus zonder mij) dat ze miss wel gaan twijfelen om honden mee te geven, dus ik denk wel dat ik erbij zou moeten zijn...

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 22:54

Ja prima.
Desiree en ik hadden bedacht om dit keer naar de Stiphoutse bossen te gaan, dat is denk ik dichterbij, en ik (we?) ken daar de weg ook.

Maar dat regelen we wel per pb of msn...

Ik zie nog steeds geen data van andere mensen. Ik denk dat de aandacht een beetje verslapt als er niks concreets word afgesproken, dat zou natuurlijk jammer zijn. Verward

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:27

Desiree schreef:
ik heb tot nog toe ook nog niets staan.

Ik heb examens over 2/3 weken... Scheve mond
Voorloopig denk ik dus niet zo heel veel tijd...

Maar, als ik dadelijk mijn eindexamen heb gedaan, dan heb ik lekker vroeg vakantie

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:31

concrete datum!!! de 2e zondag van Feb???

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 09:44

Ik heb tot nu toe ook nog helemaal niets staan, op geen 1 zondag. Lachen

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 11:25

Nou das mooi! Nog meer mensen die de 2e zondag van Feb kunnen?

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 14:27

Ok, dan houden we het daarop. Zondag 8 februari dus!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:10

Ik heb iedereen die gereageerd heeft in dit topic een PB gestuurd om te vragen of ze 8 feb mee kunnen. Ik wacht op hun antwoord.

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:47

hey Miek!! Waarom heb je mij die zondag niet mee gevraagd??!!! Of heb je dat wel? Of dacht je dat ik toch geen tijd had?? Nou ja ik wil ook heel graag een keer mee, maar ik weet nog niet wanneer, jij weet als geen ander hoe weinig tijd ik heb. Maar als ik een keer tijd heb ga ik zeker mee.
( Ps. was Bowy er nog??, ben wel benieuwd hoe het met hem gaat.)
Nou ja ik hoor het nog wel een keer. Regelen we wel.
groetjes

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:19

De datum staat op 8 feb dus als je dan kan, kun je meegaan... Laat even via PB weten, dan kan ik een lijst maken.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:39

Tot nu toe gaan deze mensen mee...
Nathalie
Dioxide
Percy
Amable
Desiree
Koortje
Griebels

Er zijn er een paar die geen vervoer hebben. Deze mensen heb ik gezegt dat ze het beste op dit topic kunnen kijken of er iets onderling te regelen valt. Aanhang mag uiteraard mee. Zodra we weten wie er allemaal meegaan en met hoeveel auto's we totaal zijn, kunnen we aan het asiel doorgeven hoe en wat, en hoeveel honden we mee kunnen nemen...
Dus mensen! Regelen wat er nog te regelen moet worden Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:27

Wellicht ten overvloedde meld ik dat ik een auto heb en dus een hond mee kan nemen. Evt kan ik ook nog een bijrijder meenemen, ik kom vanuit Gestel, tegen Veldhoven aan.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:49

Wat ik dan ff niet snap...

Koortje schreef:
Ok, om misverstanden te voorkomen....

Het gaat hier om een HONDEN wandeling... Volgens het meisje wat er regelmatig heen gaat, weet ze niet hoe het asiel reageert als er een hele stoet daar aankomt voor honden mee te nemen. Niet eikelig bedoeld, maar laten we het dan ook bij de honden houden, en mensen die ook een hond mee KUNNEN nemen met de auto. Als er allerhande extra mensen meekomen die geen hond mee kunnen nemen, raakt het wat onoverzichtelijk.

Dus graag alleen mensen die ook een hond mee in de auto kunnen nemen...

Waarom is het dan hier geen probleem als mensen met anderen meerijden? Verward

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:58

Ik kom met 2 personen, mijn vriend wil ook wel mee. Alleen zou ik misschien met iemand vanuit Valkenswaard of eventueel Veldhoven mee kunnen rijden? Veldhoven zal de meste mensen wel uit komen denk ik? Lachen
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 10-01-04 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 10:50

Pervinco"]
Wat ik dan ff niet snap...

[quote="Koortje schreef:
Ok, om misverstanden te voorkomen....

Het gaat hier om een HONDEN wandeling... Volgens het meisje wat er regelmatig heen gaat, weet ze niet hoe het asiel reageert als er een hele stoet daar aankomt voor honden mee te nemen. Niet eikelig bedoeld, maar laten we het dan ook bij de honden houden, en mensen die ook een hond mee KUNNEN nemen met de auto. Als er allerhande extra mensen meekomen die geen hond mee kunnen nemen, raakt het wat onoverzichtelijk.

Dus graag alleen mensen die ook een hond mee in de auto kunnen nemen...

Waarom is het dan hier geen probleem als mensen met anderen meerijden? Verward
[/quote]

Ik denk juist wel dat er mensen mee kunnen die geen vervoer hebben. Koortje was afgelopen zondag ook alleen en dan kun je geen hond los in de auto meenemen omdat je niet weet of de hond ook daadwerkelijk op de achterbank blijft zitten en dus niet naar voren springt. Als er een bijrijder langs zit is dat probleem dus opgelost...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 11:07

Nou, ik had graag meegewild, maar ik wil, en kan, om verscheidene redenen geen hond in mijn auto meenemen. Daar kwam die reactie op...

De animo op het andere forum is volgens mij inmiddels nihil, een vriending van me haakte ook vanwege de auto af (moet er 1 lenen, dan kun je er geen hond in zetten), andere vriendin zou met mij meerijden dus dat gaat ook niet door...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 11:42

Ik weet niet wat de reden is dat er geen hond in de auto kan, maar ik dek mijn hele achterbank af met een oud dekbedovertrek zodat mijn auto niet smerig wordt en vol met haren gaat zitten. Miss dat dit een oplossing zou zijn. En anders tja moeten we gewoon even kijken hoe we dat gaan oplossen. Er kunnen m.i. altijd mensen mee zonder auto, maar het moeten er natuurlijk niet teveel worden omdat er anders miss geen plaats meer is voor de honden.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 11:43

ps. Vanuit Roermond is best een eindje rijden naar het asiel in Eindhoven Haha!