Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik wil binnenkort toch een keer de stoute hardloopschoenen aantrekken om te kijken of een klein rondje lukt.

verder stuk gaat het niet van 1x hoor!!!

. Heel stuk kleiner, veel minder dressuurtype, past wel beter binnen de western xD. 
. Direct een stekende pijn voorin m'n knie en op de aanhechting van de pees. Heb nu maar met mijn vader afgesproken dat we samen gaan zwemmen
.. Och met een juist dieet ernaast krijg je daar wel een killerbody van haha. LizMD schreef:Ja klopt, zo 7/8km loop ik zonde problemen. Dan doorzetten kost me echt veel moeite.
. Karlijn was helemaal een puzzel, met Luus merk ik dat het allemaal wat makkelijker, gaat veel koeler in haar kop en dat heeft ook wel wat.
.
Precies wat je zegt, nu weet ik weer waar ik sta. Ik moet af en toe gewoon wat proberen, als het niet lukt dan weet ik dat weer en dan ga ik weer wat anders verzinnen.. Zwemmen nu dus x)
niet aan jezelf twijfelen!
Zou er best wel beter in willen worden maar beheers eigenlijk al geen borstcrawl en heb geen zin om bij kleuters in een zwemles te gaan zwemmen x).
respect!! ! Hahahaha desalniettemin, wel cool!!! Karakter vind ik vreselijk als het niet mee werkt maar het is zoo tof!!
is echt geen svhande'!! Er zijn heel veel leuke "cursussen " of workshops voor alle niveaus waarbij je met groep van half 20 tot half 50 samen gericht met de basis van de techniek aan de slag gaat.. Sterker nog, die dingen doet iedereen bij ons op de club regelmatig!! Omdat je nooit uitgeleerd ben. Maar als ik kijk naar het niveau wat ieder jaar binnen komt bij ons op de triatlon cursus, 99% van de tijd is het zeg maar zwemles van de basisschool niveau. Prima hoor!! (beter dan de gemiddelde Andere Europeanen, die kunnen helemaal niet zwemmen!)