Ehm dames, het wordt een dinsdag of donderdag, maar niet iedereen zit in de datumprikker Maar laten we dinsdag en donderdag maar aanhouden, want er zijn een aantal dinsdagen en donderdagen dat er al 4 van ons kunnen. Als de anderen het nog door zouden willen geven? Graag voor 1 juli
Dinsdag 28 juli Donderdag 30 juli Dinsdag 4 augustus Donderdag 6 augustus Dinsdag 11 augustus Donderdag 13 augustus Geef maar aan welke juli kunnen Let op, voor 1 juli, anders gaat het over
Bammm haha Ik heb alweer aangepaste data We houden 2 dagen over: Donderdag 30 juli Donderdag 6 augustus
Ik kan juist alle dinsdagen, voor donderdag moet ik vrij regelen, dus maakt voor mij dan niet uit welke donderdag.
REMINDER Iedereen die meegaat even reageren, ik weet zeker dat: Claudia, Danique, Dominique, Lisanne, Marieke en ik kunnen en de 30e heeft de voorkeur.
Wie stappen er in Groningen op? Of in Zwolle? Of iets wat op de lijn Groningen-Zwolle of Zwolle-Utrecht ligt? Mag ook in de app hoor
Oh en een tijd is wel handig. Een uurtje of 13 misschien? Dan zien we wel wat we doen Yes, gaan wij vanaf Zwolle samen!
Iemand nog ideetjes wat we kunnen gaan doen?Gewoon gezellig ergens iets gaan drinken of gaan we echt een 'activiteit' doen?