Buitenrit zondag 28 juni - Lemelerberg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 20:58

Nou zo is het toch duidelijk? En de mensen die mee willen kunnen zich gewoon quoten :) Met andere meetings word toch ook niet altijd alles overlegd? En Penny gaat ook mee, het zal denk ik ook vooral veel stappen zijn hoor. Het is niet zo dat wij volop gaan draven als de 1 het niet bij / vol kan houden.

Maar ik heb helemaaaaaal geen zin om een discussie met jou aan te gaan, ik heb deze meeting zo georganiseerd, omdat ik een leuke route in mijn hoofd heb en het gezellig vind om lekker te gaan rijden. En de mensen die het leuk vinden kunnen zich aansluiten.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 20:59

Laten we het gezellig houden :Y)
Zit de berg voor of na de paddock? Anders kan Marlinde vanaf daar aanhaken? Geen idee hoe die berg en de route eruit ziet :+
Laatst bijgewerkt door Sure_lee op 01-06-15 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

xLianneZorro

Re: Buitenrit zondag 28 juni - Lemelerberg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:00

Ja daarom zij ik ook dat Marlinde later kan aanhaken / of eerder afhaken, maar als ze dat niet wil? :) Dan moet ze keuzes maken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:01

Met paard en wagen de berg op vind ik zelf te stijl, met de fiets (mountainbike met 24 versnellingen) kom ik er al zowat niet op, het was super mul. Dat stuk liep ik altijd met Myrthe en Blixem.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:02

xLianneZorro schreef:
Ja daarom zij ik ook dat Marlinde later kan aanhaken / of eerder afhaken, maar als ze dat niet wil? :) Dan moet ze keuzes maken.

Ik zou graag bij de paddock willen aanhaken en dan een rondje maken. Ik snap gewoon niet waarom we per se over de berg moeten.

Maar ik maak mezelf alleen maar boos. :evaw:
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 01-06-15 21:02, in het totaal 2 keer bewerkt

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:02

Ach dat is ook overdreven. Maar Marlinde wil je hier mee ophouden en je gewoon wel of niet op de lijst zetten.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:02

Marlinde wil je a.u.b. nu kappen, vind het een beetje onzin, maakt zelf dan een ander topic aan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:03

Dat is niet overdreven en ik haal mijn stipje al weg. Jammer dat het weer zo moet.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:04

Prima, jammer dat je niet mee gaat. Volgende keer kunnen we wel een andere route doen.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:07

Lekker bezig dames! Jullie kunnen goed communiceren samen :=
Volgens mij is het tot nu toe met de ritjes altijd goed gekomen. Bij de sahara hebben we met de sulky's ook weleens een andere route genomen omdat het te mul was. Lijkt me dat dat daar ook mogelijk is als het zo groot is?
Als ik ik het mis heb hoor ik het ook graag :o?

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:08

Vanaf mijn huis moet je wel de berg over :P Marlinde woont net aan de andere kant.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:10

Ik wil prima overleggen maar dat schijnt niet mogelijk te zijn want zowel het vertrekpunt als de route staan vast. Dan houdt het voor mij al op want dan valt er niks meer te overleggen.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:12

Marlinde je hebt niet eens wat gevraagd! Het vertekpunt staat vast + wij gaan over de berg. Maar wat is het probleem als je bij de paddoc moet aansluiten? Of moet afhaken? Als xander niet meer kan, kan die niet meer. Ik ga niet een korte route maken.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:13

Maar wij vertrekken toch vanaf de kant van jouw huis en Marlinde toch niet? Of is de paddock ook aan de kant van jouw huis? En lijkt me niet dat Marlinde dan weer mee terug gaat naar de parkeerplaats maar eerder teruggaat? Dat is toch hetzelfde idee als dat ze van haar huis naar de sahara gaat en wij vanaf de parkeerplaats? Misschien wil Lieke wel mee en kunnen zij samen heen en terug rijden?

Ik denk graag in oplossingen ipv in problemen :P

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:14

Paddoc is aan Marlinde's kant, parkeerplaats aan mijn kant. Daarom zei ik ook als zij bijwijze van naar de PK komt kan ze bij de paddoc weer afhaken, of andersom.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:17

Lianne wil verzamelen tegenover dijk, en dan eerst de berg over (het langste stuk) en dan nog een stukje langs die paddock)

Lianne, sinds wanneer staat dat vast? Dat heb jij besloten en je gaat niet alleen. Ik denk bij SAMEN een ritje organiseren aan OVERLEGGEN en niet aan OPLEGGEN.

Waarom spreken we niet gewoon bij een andere parkeerplaats af? Weet je hoe leuk het voor mij is als ik het grootste deel alleen moet rijden? Vind het echt vervelend. Ik probeerde altijd mijn ritjes aan iedereen aan te passen en te zorgen dat zoveel mogelijk mensen mee komen en nou doe je niet eens de moeite om rekening met mij te houden.

Een arabier doet zo'n route gewoon makkelijker dan een pony van 1 meter.

Verdere ritjes kunnen mij eigenlijk wel gestolen worden als het zo moet, ben er gewoon overstuur van.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:19

Jeetje Marlinde wij hebben wel vaker discussies gehad. Ben er nu een beetje moe van. En zo kort is dat stuk niet wat je dan mee rijd, als jij gewoon naar de PK komt, gaan we via die men bult naar benende helemaal naar de paddoc en dan gaan wij over de berg terug. Ik snap je probleem nu echt even niet meer.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:21

Plus hoeveel km kon je toen wel niet bij de Sahara rijden, en toen zat je met 2 personen op de kar. Nu gaan we voor al veel stappen en op goeie stukken een drafje.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:23

Ja toen had ik niet al maanden niet gemend... En dat had ik achteraf ook niet moeten doen. Daarbij maakt een vlakke weg + mul zand nogal uit.

Maar ik ga niet mee, die ritjes hoeven van mij al niet meer. Ik heb het gevoel dat jij mij ook liever niet mee hebt dus ik denk dat ik me maar even afzijdig ga houden van het hele (HK) topic.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:25

Naja waar slaat dit op? Waarom zou ik je niet mee willen hebben? Deze rit is niet alleen voor ons topic hoor. Iedereen die het leuk lijkt kan zich gewoon aanmelden vandaar dat ik gewoon even een duidelijke OP heb gemaakt en als het je past is het leuk en anders is het jammer.

Vind het nu nergens op slaan dat je me nu zo de schuld gaat geven Marlinde, heb dit eerder met je meegemaakt en dit is niet fair. En dat jij al een tijd niet met xander hebt gemend kan ik niks aan doen? Heb zelfs onze sulky nog aan je aangeboden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:28

En dat is heel lief en waardeer ik ook maar ik leen niet graag haha, zeker niet zulke dure dingen icm met dieren die nog wel eens slopen. Ik heb dan 3 weken na mijn vakantie om hem te trainen. Geef eerlijk toe, dat is niet eerlijk tegenover zo'n pony. Want hij doet alles wel wat ik hem vraag.

En je kan er niks aan doen maar er rekening mee houden zal al fijn zijn. Misschien kunnen we het zo regelen dat Myrthe met Guusje mee gaat en ik op de fiets.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:31

En die sulky gebruiken wij amper, had hem niet voor niks aangeboden.

Ja maar zoals ik al zei... Je kan toch gewoon naar de PK bij dijk komen, dan gaan we alleen de berg naar beneden (bij de men bult) dan gaan we onder de berg langs bij de paddoc, kan jij vanaf daar terug en dan maken wij nog een rondje over de berg.

En volgens mij is het over de berg fietsen ook niet fijn of wel? :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:33

Goede reden voor mij om te trainen en anders loop ik dat stuk. Deed ik ook altijd bij Blixem.

Ik heb met Ageeth overlegd.
Myrthe gaat waarschijnlijk mee met Guus en mocht dat de soep inlopen door zijn gedrag. :') Dan gaan we eerder terug. Dit is trouwens wel onder de voorwaarde dat Guus zijn trailertraining voltooid is zodat we hem niet weer er ondersteboven uit hoeven te peuteren.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:34

Ook goed, maar we kunnen gerust eerst de menbult naar beneden zodat je mee kan met xander? :) Maar zou je dan even de quote willen invullen?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:35

Niet fijn maar wel goed voor de lijn _O-