Bedankt!! Vind het fijn om te weten wat iedereen drinkt zodat ik het in huis kan halen, wij drinken zelf alleen water of Crystel Clear (met een bbq een wijntje) en hebben niet standaard cola of iets in huis vandaar!
Kamy
Geplaatst: 22-05-15 08:35
Cheyenne26 schreef:
Ik heb geen dieetwensen. Ik lust alleen geen vis. Drinken maakt niet zo veel uit, zolang het maar zonder alcohol is
Oh ja das een goeie! Ik ben ook geen vis liefhebber...
_PatriciaH
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-15 10:47
Vrijdag 12 juni:
PatriciaH - Witte wijn kamy - geen vis, cola Sharon - Water Timbers - Linsey - Annem84 (ovb) - Cheyenne26 - geen vis, drinken geen voorkeur.
Timbers
Geplaatst: 23-05-15 14:22
Ik eet geen vlees (en ook geen vis) maar ik neem wel een vega stokkie mee (maak ik vaker) en ik drink cola
_PatriciaH
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-15 14:36
Vrijdag 12 juni:
PatriciaH - Witte wijn kamy - geen vis, cola Sharon - Water Timbers - geen vlees en vis, cola Linsey - Annem84 (ovb) - Cheyenne26 - geen vis, drinken geen voorkeur.
Kamy
Geplaatst: 23-05-15 15:36
Timbers schreef:
Ik eet geen vlees (en ook geen vis) maar ik neem wel een vega stokkie mee (maak ik vaker) en ik drink cola
PatriciaH / Patricia - Witte wijn kamy / Kim- geen vis, cola Shaartje1991 / Sharon - Water Timbers / Frances - geen vlees en vis, cola Annem84 / (ovb) - Cheyenne26 / - geen vis, drinken geen voorkeur. horsieslii / Linsey - geen vis, cola
Maandag einde van de middag wil ik de bestelling door gaan geven, mocht je onverwachts toch niet kunnen/willen/zin hebben dan hoor ik het voor die tijd heeeel graag!
Ik ben erachter gekomen dat ik toch wel kan 12 juni hahaha, had me vergist in wanneer ik een concert had, wat dus blijkbaar 13 juni is hahaha. Maar ik ben geloof ik wel een beetje onder de leeftijd hier..
_PatriciaH
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-15 10:48
Voor mij geen probleem!! Gefeliciteerd met je verjaardag.
Vrijdag 12 juni:
PatriciaH / Patricia - Witte wijn kamy / Kim- geen vis, cola Shaartje1991 / Sharon - Water Timbers / Frances - geen vlees en vis, cola Annem84 / (ovb) - Cheyenne26 / ? - geen vis, drinken geen voorkeur. horsieslii / Linsey - geen vis, cola amkeVH / ? - ?
_PatriciaH
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 01:34
Shaartje1991 / Sharon kan helaas niet komen!
Vrijdag 12 juni:
PatriciaH / Patricia - Witte wijn kamy / Kim- geen vis, cola Timbers / Frances - geen vlees en vis, cola Annem84 / (ovb) - Cheyenne26 / ? - geen vis, drinken geen voorkeur. horsieslii / Linsey - geen vis, cola amkeVH / ? - ?
Ik moet ook helaas afhaken.. We gaan zaterdag al op vakantie. Dus mijn vriend heeft vrijdagavond al vast vrij genomen zodat we alles al in kunnen pakken..