Vanaf 19.30u? En iets meenemen, het zou handig zijn als iedereen wat drinken/lekkers meeneemt En natuurlijk slaapspullen voor de mensen die willen blijven! Of durft naast Zerline niemand?
Oh het slaap partijtje was serieus? Zal even kijken of het uitkomt en of mam de auto zondag niet nodig heeft
Whaaa ik neem mijn flessen wijn mee Witte wijn en rose! Miss wat bier voor de mannen.. Ennnn stokbrood kruidenboter
Klinkt goed Mocht iemand het van plan zijn: bitterballen ed hebben geen zin, de frituur staat in de berging.
Ik kan wel een frituurpan meenemen! Ik zal eens even kijken wat voor lekkers ik kan verzinnen om mee te nemen!
Hoe wil je dat met olie gaan doen dan? Dat is juist de reden dat ik hem niet uit de berging haal, geen zin om schoon te maken Bitterballen uit de oven, die zijn nieuw toch? Wil ik best eens proberen
Ja dat bedacht ik me ook net we hebben wel een nieuwe staan maarja op de terugweg moet de olie er toch weer uit helaas hahaIk zal kijken of ik die bitterballen kan vinden in de supermarkt!
Mama heeft de auto aan mij toegekend! Als je het dus gezellig vindt Jay kan ik blijven slapen! Moet alleen zondag wel op tijd richting huis, zodat mama nog wel naar opa en oma kan daarna
Okee dan van mij mag je omdat, je het zo lief vraagt!! Maar misschien wilt Jay het wel niet Haha nee zonder dollen. Ik zal het in ieder geval gezellig vinden