Is handig een extra paar handen mee te nemen voor het paard? Want ben nog nooit op een fotomeeting geweest dus heb geen idee hoe zoiets precies werkt

Mag ook in pb uiteraard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilaan schreef:Oké top! Hou ik die datum vrij en regel ik voor dan een trailer![]()
Is handig een extra paar handen mee te nemen voor het paard? Want ben nog nooit op een fotomeeting geweest dus heb geen idee hoe zoiets precies werkt![]()
Mag ook in pb uiteraard
Shauniraquel schreef:He leuk evelien dat je wilt meedoen! Ik heb nog een extra model maar die heeft ook geen bokt account. Het gaat om een Fjord met lange manen. Ik zal deze week het lijstje nog even bijwerken.
Gisteren heb ik een buitenrit gemaakt naar de Koningsheide en dit lijkt me een geschikte plek voor de fotomeeting. Prachtig ruiterpaden omringd met heide. Wat natuurlijk rond de maand juni/juli ook in bloei zou staan! Er is een mega groot open stuk met bos op de achtergrond. We kunnen erg veel variëren in de omgeving. Als we kiezen voor vrijfoto's kan dat eventueel in de heide wat natuurlijk prachtige plaatjes opleverd. Maar er is tussen de heide een ruiterpad waar we lekker over kunnen crossen!
Het is ook goed bereikbaar met de auto of fiets. (Er zit een parkeerplaats bij).