Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nizzie schreef:Citaat:Zaterdag 2 mei:
- Ynske
- Ghostattack
- Judass
Zaterdag 23 mei:
- Ynske
- Judass
Zondag 24 mei:
- Ynske
- Nizzie
Zondag 7 juni:
- Ghostattack
- Chantaliiejj
- Nizzie
Zaterdag 13 juni:
- Ynske
- Ghostattack
- Judass
Zaterdag 20 juni:
- Ynske
- Ghostattack
Citaat:Zaterdag 2 mei:
- Ynske
- Ghostattack
- Judass
Zaterdag 23 mei:
- Ynske
- Judass
- Chamion
Zondag 24 mei:
- Ynske
- Nizzie
Zondag 7 juni:
- Ghostattack
- Chantaliiejj
- Nizzie
Zaterdag 13 juni:
- Ynske
- Ghostattack
- Judass
- Chamion
Zaterdag 20 juni:
- Ynske
- Ghostattack
- Chamion
chamion schreef:Hallo iedereen, is iemand uit Lelystad ook welkom (ouders komen uit amsterdam) en ik ga misschien werken in amsterdam (heb meerdere sollicitaties lopen) Daarbij zijn er vrij weinig meetings in deze regio (al zat ik er zelf aan te denken een meeting te organiseren, maar daar heb ik de tijd niet voor)
@ ynskek; wij kunnen wel carpoolen dan. Dan kom ik met de trein naar Almere en reizen we samen verder.
Ik heb gelijk de data ingevoerd.
Owja als we gaan picknicken is het misschien een leuk idee als iedereen iets meeneemt qua eten (wel even overleggen, niet dat er 10X hetzelfde komt) en bij mooi weer een BBQ plaats nemen en dan ook BBQ??? (met die 1malige schalen van de action) Dan verdelen we de kosten mooi en is het voor niemand te duur.Citaat:Zaterdag 2 mei:
- Ynske
- Ghostattack
- Judass
Zaterdag 23 mei:
- Ynske
- Judass
- Chamion
Zondag 24 mei:
- Ynske
- Nizzie
Zondag 7 juni:
- Ghostattack
- Chantaliiejj
- Nizzie
Zaterdag 13 juni:
- Ynske
- Ghostattack
- Judass
- Chamion
Zaterdag 20 juni:
- Ynske
- Ghostattack
- Chamion
chamion schreef:13 juni bedoel je? Zou moeten kunnen, wordt dan wel een super gezellige dag. Waar heb moet je dan wezen? (owja ik heb ook je nummer doorgegeven aan de manege waar ik gesolliciteerd heb, ze zaten hoog. Maar ze gingen het eerste anders oplossen omdat het niet een FNRS wedstrijd is, maar hun onderlinge wedstrijd met oa 2tallen, 4 tallen en volledige lesuren die een proef rijden)
Cinderella schreef:Komen er meer mensen aan op Amsterdam centraal? Of een ander treinstation in Amsterdam? Ik heb namelijk geen idee hoe ik het vondelpark moet vinden, dus ik spreek graag al met iemand af bij een station
Ik heet trouwens Lisanne, 21, derdejaars rechtenstudent. Buiten paarden om houd ik van disney (Lijkt me duidelijk) en uitstapjes maken!
Zijn nog wel meer dingen die ik leukvind, maar ik hou het even compact haha!