Dan ga ik de datumprikker regelen. Ik geef iedereen een week de tijd om zijn email adres naar mij te pben! Als ik vrijdag 29 mei geen pb heb gehad heb je pech, lijkt me dat iedereen dan lang genoeg de tijd heeft gehad? Ik ga zaterdag de 30 de datumprikker doen, dus vanaf dan kun je een email krijgen met de keuze qua data.
Top! Ik heb nu van 4 mensen al een email adres gekregen dus we gaan lekker
Ik heb nu al zin in een gezellige meeting, helemaal met het weer van gisteren! Ik ben flink verbrand, was gister met stalgenootjes mee op concours dus de hele dag buiten geweest hihi oeps...
Ik ga nu de datumprikker aanmaken dus als het goed is moet iedereen vandaag nog een mail krijgen. Was gister heel erg laat thuis dus het is gister niet meer gelukt. Mijn excuses.
Ik zal waarschijnlijk bij de meeste dagen gewoon een vinkje invullen, maar het kan voorkomen dat ik ergens deze maand ook nog een fotoshoot heb en dat gaat dan wel voor. (mocht dat toevallig op dezelfde dag zijn)
Ik wacht nog op reactie op de datum prikker van 2 mensen! Als ik deze binnen heb zal ik gaan kijken wanneer de meeste mensen kunnen.
Destination
Geplaatst: 04-06-15 17:10
Ik zit een beetje met mijn werkrooster, dus ik weet pas een week van tevoren of ik ook daadwerkelijk kan, helaas. Edit: Ik heb de data waarop ik sowieso niet kan ingevuld.
Ik heb nu van iedereen aan aanmelding gehad. Hieruit heb ik de datum gekozen dat de meeste mensen kunnen. Als het goed is heeft iedereen daar nu een mail van gekregen.
We kunnen hier in het topic dan de boel verder regelen zoals wie wat meeneemt en hoe we het doen met elkaar ontmoeten, waar we precies afspreken enzo!
BWendyB
Geplaatst: 04-06-15 18:34
Ik trek me terug helaas want zondag 21 juni vier ik de verjaardag van mijn dochter..
Jammer had graag meer mensen willen leren kennen. Wie weet kan ik de volgende keer dan wel mee
Gezellig! Ik heb het ook in mijn agenda gezet. Nu nog hopen op mooi weer
yza1987
Geplaatst: 07-06-15 11:14
Hey ik wil misschien ook wel mee als ik kan! Ben 28 trouwens, kan iemand mij ook toevoegen voor de datumprikker? Of lees ik net dat de datum al bekend is? Haha kom zo even binnenvallen
@sietsi, als het het weer blijft van afgelopen dagen dan moet dat helemaal goed komen lijkt mij
@yzra1987, de datum staat al vast ja. Dus als je mee wilt dan kan dat maar dan dus wel op 21 juni.
Zijn er ook mensen die vanaf centraal station Groningen richting het Noorderplantsoen moeten? Dan kunnen we daar misschien met een groepje afspreken. Ik moet daar zelf wel wegkomen namelijk en ik weet niet precies hoe ik bij het Noorderplantsoen moet komen!
En we moeten even een lijstje gaan maken met wie wat gaat maken en mee gaat nemen... Aangezien het al over 2 week is...