Update time!
Ik wilde al eerder een keertje gaan, maar aanstaande zaterdag wordt het niet zulk mooi weer. De maandag daarop, de 23e wel. Althans, volgens de voorspellingen
Is er nog iemand toevallig ook vrij aanstaande maandag en zin om met mij mee te gaan alvast? Ik zat zelf te denken om zo tussen 12 en 14 ergens te vertrekken voor een ritje van 2 uur.
Voor de zaterdag de 28 wordt het volgens mij ook heerlijk weer!
(Jigger kan waarschijnlijk niet mee vanwege de tijd dat we vertrekken, maar ik wacht nog heel even het definitieve bericht af)
Wel is Jigger gisteren alvast geweest, maar kan helaas hier nog niet posten vanwege rechten. Dit was haar reactie in ieder geval:
Citaat:
Hi hi, ik kan helemaal niets meer op die besloten topic (te weinig geposted|) heel jammer.
Het was erg leuk (heel erg leuk Frieda is ook heel relaxed)!! we hebben drie uur gereden en dat was niet heel bijzonder maar gewoon nodig en leuk! HEEL erg leuk!!!
Maar als je wat wilt, mijn tijd is echt wel 11 uur staren omdat ik anders te laat terug ben (ruim uurtje heen en terug en dan 3 uur rijden). Heb ook mijn eigen paard dan nog en de rest.
Het is erg mooi daar en ze weet het heel leuk te doen!