Wat wil je zien in een show?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 19:04

obelix schreef:

En de tinkershow vond ik erg leuk!!! OK dan! Beetje chaotisch misschien maar dit was ook de 1ex dat jullie die show deden toch??

Ach ja,van iedere show leer je weer!!! Cool

dit was de eerste keer dat we deze show deden. hij moet idd iets soepeler verlopen in de wisselingen, maar dat komt vast nog wel. shows worden altijd leuker naarmate je ze vaker rijdt.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:56

Wat ik in ieder geval belangrijk vind is dat er tijdens de demonstratie wel mensen op zitten de netje's kunnen rijden. (wat ik bijv. bij een vrouw van de Merens demonstratie zat continu heel erg met haar handen te bewegen dan is het echt als verpest zo iemand moet niet als voorbeeld rijden.)

Het moet interresant en veelzijding zijn. Ik moet zeggen dat ik de meeste maar saai vond. Het er ook een aantal gemist hoor, dus kan het niet over alles zeggen.
De tinker show vond ik super en de appaloosa's wat ook netje's gedaan. Of de lippizaners.

Er was ook niet iets met een ras liepen die 2 paarden maar wat rond, sloeg echt helemaal helemaal nergens op. Scheve mond

Hackney's was ook apart, maar bijv. bij de welsh vond ik het erg slordig dat ze niet eens alle sectie's hadden.

Arabiertje's hadden ook wel een leuke show ( perfect aangekleed OK dan! ) werd alleen op een gegeven moment beetje langdradig.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:58

Het moet spectakel zijn, dan trek je bezoekers naar de showring toe..

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:00

De shetten trouwens helemaal toppie! OK dan!

En super lachen was dat, super tof gedaan. Heb me toe echt geen seconde verveeld. ( en onder veel andere show wel)

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:26

Wat ik in een show wil zien:

* orginaliteit ( heel belangrijk!)
* eenheid ( zowel in aankleding als muziek, stijl enz)
* plezier ( van de ruiters en een beetje van de paarden)
* spektakel
* informatie ( ik wil wijzer worden)

Het is fijn als het rijtechnisch ook goed inelkaar steekt, hangt ervanaf wat het doel is. Bij raspresentatie ligt dit anders, dan wil ik iets rastypisch zien, een gang of een speciaal onderdeel of de veelzijdigheid e.d.

Vooral de aankleding vind ik vaak wat rommelig, maar dat is ook een stukje beroepsdeformatie mijnerzijds.

een show moet leuk zijn voor zowel de leek als de paardenkenner en dat is erg moeilijk.