We zouden morgen een buitenrit maken om te oefen nu had ik niks van Herma gehoort dus deed haar een bericht en nu kan ze niet meer... Dus neem ik Silas 1 maart niet mee he bah ik baal zo
xLianneZorro
Geplaatst: 19-02-15 21:32
MarlindeRooz schreef:
Je zou ook nog best op penny kunnen.
Houd penny nooit vol joh haha en wil ik haar niet aan doen plus Shirley heeft geen plek meer in de trailer xd
Met die buitenrit na die fotomeeting ging het toch ook super goed? Kan je zondag ochtend niet? Is er bij jou geen bos?
xLianneZorro
Geplaatst: 19-02-15 21:33
Bij Silas is geen bos vlakbij. Wel een stuk stappen langs de weg maar dat durf ik helemaal niet aan. En neem haar 1 maart niet zo mee met al die karretjes en een super grote groep.. Dat wou ik morgen juist oefenen
O nee? maar als het zo is zoals in punthorst is het wel te doen!
MarlindeRooz
Geplaatst: 24-02-15 10:34
oh kak is het a.s zondag al? Ik weet niet of ik dan mee kan, ben dan net wezen stappen en moet uit Utrecht komen 's ochtends als het regent lijkt me het helemaaal geen strak plan.
Ja klopt, maar ik ben dan 's nachts wezen stappen en dan moet ik al om 10 uur of eerder in de trein terug zitten wil ik om 12uur thuis zijn. Dan moet ik nog eten en douchen en dan Xander nog ophalen en inspannen en nog naar de sahara rijden.
Stappen was eerder afgesproken, sorry! Ik ben dan gewoon heel moe en dan ga ik met tegenzin. Moet ook nog de honden uitlaten (=geld verdienen ) en dan zou een vriend meegaan... Was de rit eerlijk gezegd straal vergeten!
Benice
Geplaatst: 24-02-15 11:48
Hahaha nee man, maakt niet uit Marlinde! Alvast veel plezier met stappen!
Maar eigenlijk wil ik natuurlijk wel graag mee. Iedereen is al bezet of niet?