brr, iedereen zo negatief

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:06

Nou.. ik vond het ook leuk, heel gezellig!
We hebben 1,5 uur gereden ernaartoe, 8,50 entree betaald, 8 euro parkeergeld betaald, maar vond het toch echt wel leuk, ben blij dat we gegaan zijn!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:12

Cassidy schreef:
Dames, dames: 10 Euro is NIET 10 Gulden. Het is erg verleidelijk om zo te denken, maar 10 Euro is meer dan 20,00 Gulden! En dat is VEEL voor wat er geboden werd.

8,5x2=17 + 10%= 18,70.
Zie je dat het meevalt? Tong uitsteken
Zonder dollen, ik had het er graag voor over, en volgend jaar ga ik gewoon weer.

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:22

Parkeergeld betalen kies je ook zelf voor.. Wij hebben de auto een straat verderop gezet, 3 minuutjes langer lopen maar wel gratis.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:29

Ik was er om 11.15 en ging pas om 20.45 weg.En ik heb me geen moment verveeld.Ik vond de shows leuk en de standjes ook.Volgend jaar weer!!

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:50

Cassidy schreef:
Het was leuk, maar niet de 10 Euro (of 8,50 Euro) waard die de entree moest kosten.

De paardenwereld is nou eenmaal duur, dus ook dit soort evenementen!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:50

Ik ben ook geweest. Met OV dus dat scheelt alweer parkeerkosten Knipoog (en OV-kaart heb ik toch al).

Ik ging vooral voor de Parelli-demo en dat was zeker de moeite waard. Verder nog een touwhalster en leadrope gekocht (niet de 'echte' maar heel behoorlijke 'neppers' Haha!). Oh, en een wormenkuurtje.

Ik zocht nog een speciaal zadeldekje, maar helaas... Alle standjes verkopen toch min of meer dezelfde shabrakken, het is maar net wat 'in' is dit jaar. Wel een hele gave zweetdeken gezien (maar goed, daar heb ik er al 4 van).

Vond het wel de moeite waard. En inderdaad: als je van te voren de moeite had genomen om de web-site te bekijken dan had je geweten dat het niet zo groot was.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:53

Het was voor het geld niet te weinig wat geboden werd. Je kunt er voor kiezen om bv niet naar de shows te gaan, maar je betaalt er wel voor. Dat is dan je eigen keuze. Wij hebben een heerlijke dag gehad. Veel gezien, niks gekocht, was niet echt goedkoper als in de winkel.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 11:24

nou als de organisatoren dit lezen, maken ze het misschien wel groter volgend jaar, dat waren hun plannnen al dacht ik.

Ik heb in elk geval wel wat gezelschap volgend jaar,

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 16:39

Zo iets moet natuurlijk ook groeien. Ik ben 1 dag geweest, mijn vriend 2 dagen om te assisteren bij de Walkers. Ik vond het netjes en lekker ruim opgesteld. Een volgende keer zal ik zeker weer gaan.

=^.,.^=

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 23:01

Aramat schreef:
Parkeergeld betalen kies je ook zelf voor.. Wij hebben de auto een straat verderop gezet, 3 minuutjes langer lopen maar wel gratis.

Nou, dat kiezen kan je wel weglaten Clown ! Je hebt misschien de keuze als je daar een beetje bekend bent; als je zo´n kruk bent als ik, ben je al blij als je de parkeerplaats kunt vinden Haha! !
Die €8,- voor het parkeren vond ik ook behoorlijk happig, net als de entree! Als je het vergelijkt met een Equitana (die ong. het dubbele kost maar -tig keer meer te bieden heeft!!), valt het voor Ahoy wel erg magertjes uit Scheve mond !

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 00:02

ik vond het SUPER SUPER SUPER GAAF Haha! *LOL* Pling OK dan! veel gezien en geleerd vooral van die parellie optreden

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:29

Ik hoop toch wel dat ze het volgend jaar weer proberen. Nou maar hopen dat alle standjes e.d. niet de handdoek in de ring gooien want dan schiet het niet op.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:22

Sterre schreef:
Die €8,- voor het parkeren vond ik ook behoorlijk happig, net als de entree! Als je het vergelijkt met een Equitana (die ong. het dubbele kost maar -tig keer meer te bieden heeft!!), valt het voor Ahoy wel erg magertjes uit Scheve mond !

. En bij de Equitana kun je, als je de auto wat verder weg zet, gratis met de bus erheen. De parkeerplaats kost je dan ook niets.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:27

Cowgirl schreef:
En om dan maar te zwijgen over het aso bedrag voor de parkeerplaats. Frusty

Dat vind ik echt geen geld, 8 euro. Daarvoor heb ik vanaf 's ochtends half 11 tot 's avonds 6 uur gestaan, dat is dus ongeveer een euro per uur. Als je bekijkt dat je in Utrecht op sommige plekken 2 euro per uur betaalt, en dat het maximum dan 20 euro per dag is... dan vind ik die 8 euro réuze meevallen, hoor. Het is wel vervelend als je maar een uurtje gaat en je moet het dan betalen, maar voor een hele dag vind ik het écht niet veel. Je kunt natuurlijk ook met de trein gaan. Knipoog
Volgende keer kun je ook op Slinge parkeren, en het laatste stukje lopen. Ik weet niet hoe ver het precies is, maar niet zo gek ver. Slinge staat aangegeven op de borden waar ook Ahoy op staat, en daar is het gratis.

Ik vond het ook wel klein, maar zeker wel leuk. Als je bekijkt dat ze met matige middelen (3 jaar geen inkomsten gehad) iets op poten moesten zetten, vind ik dat ze het heel netjes hebben gedaan! Goede verdeling tussen shows en standjes, verschillende afwisselende shows, enzovoort. Helemaal niet slecht. Wat ik het meest miste waren de standjes van bedrijven die niet persé met paarden van doen hebben, maar wel zijdelings (vorige keren had je sieraden, armbandjes, een westernstand, enzo), en de mooie grote ring. Maar alles bij elkaar vond ik het echt wel leuk, en ik vond de shows nu eigenlijk leuker dan anders, omdat er meer NH in zat.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:31

Ik heb een schoenpoetshoekje gezien, en een stand met portemonnees. Dus ook daar is wel degelijk aan gedacht.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 14:47

Ja, het was er wel degelijk, maar minder divers en uitgebreid dan voorheen. Dat vond ik jammer, dat miste ik nog het meest. Aan drie ruitersportzaakjes heb ik genoeg; als ik er drie gezien heb heb ik er 20 gezien, zeg maar. Maar van dat soort andere dingen miste ik wel het één en ander, gewoon omdat dat juist zo'n leuke afwisseling gaf.

Maar ik ga er vanuit dat dat volgend jaar wel weer wat uitgebreider wordt, evenals alle dingen. Omdat ze dan van de inkomsten van dit jaar weer wat budget hebben, en het dus wat groter kunnen opzetten.

Peerkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 16:05

Ik vond het ook nogal klein, maar wel leuk. Heb er ook veel langer rondgelopen dan ik gedacht had toen ik binnen kwam. De shows waren ook best de moeite waard, sommige mensen klaagden dat er veel Arabieren maar dat is toevallig mijn favoriete ras. De toegangsprijs was wel vrij hoog inderdaad, zeker als je het parkeren er nog bij moet tellen. Gelukkig had ik een vrijkaartje dus ik hoefde alleen het parkeren te betalen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 16:22

Van de Slinge naar Ahoy wil je niet lopen hoor, is al gauw een kwartier denk ik.
maar daar is idd een P&R, het is dan nog 1 halte met de metro, dat kun je gokken Schijnheilig

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:07

Ja, hallo! Geen acht euro willen betalen, een kwartier lopen te ver vinden... tis ook nooooit goed, hé? Knipoog

Ik wist niet dat Ahoy ook een metro-station had. Ik ben bewust niet met het OV gekomen, omdat ik geen zin had in al dat gehannis van het centraal station naar de hallen toe en 's avonds weer terug. Bovendien had ik dan toch met de auto naar het station gemoeten, dus ik vond dat ik net zo makkelijk door kon rijden naar Rotterdam (redelijk dichtbij voor mij).

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 13:41

Voor ahoy moet je eruit op halte Zuidplein.
Ik klaag niet hoor, ben op de fiets geweest, want ik woon er vlak bij Lachen
Van mij mag Paard Ahoy volgend jaar dan ook gewoon weer zijn

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 01:59

denk dat het voor eel mensen is tegengevallen omdat er wel hoge verwachtingen waren(werd ook wel heel groots voorgedaan door de organisatie)
en de beurs was gewoon leuk maar niet groot oid

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:57

Cowgirl schreef:
Citaat:
Het was leuk, maar niet de 10 Euro (of 8,50 Euro) waard die de entree moest kosten.

En om dan maar te zwijgen over het aso bedrag voor de parkeerplaats. Frusty

Daarom heb ik mijn auto'tje maar ergens anders geparkeerd...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:19

Apple schreef:
Verder nog een touwhalster en leadrope gekocht (niet de 'echte' maar heel behoorlijke 'neppers' Haha!).

Toevallig bij die Duitse stand voor 8 euro?
Zoja, is die van jou ook zo klein rond de neus?? Haha!
Ik moet hem toch echt een beetje proberen te verstellen binnenkort, want de pasvorm nu is nog niet echt om over naar huis te schrijven...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:56

Yep, bij die stand Lachen.

Bij mij is ie over het geheel genomen wat aan de kleine kant. Neus valt nog wel mee, maar het gedeelte dat achter de oren langs moet is wat aan de korte kant. Ik hou weinig ruimte over zeg maar Haha!.