Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:Dames, dames: 10 Euro is NIET 10 Gulden. Het is erg verleidelijk om zo te denken, maar 10 Euro is meer dan 20,00 Gulden! En dat is VEEL voor wat er geboden werd.
(en OV-kaart heb ik toch al).
). Oh, en een wormenkuurtje. Aramat schreef:Parkeergeld betalen kies je ook zelf voor.. Wij hebben de auto een straat verderop gezet, 3 minuutjes langer lopen maar wel gratis.
! Je hebt misschien de keuze als je daar een beetje bekend bent; als je zo´n kruk bent als ik, ben je al blij als je de parkeerplaats kunt vinden
!
! 
Sterre schreef:Die €8,- voor het parkeren vond ik ook behoorlijk happig, net als de entree! Als je het vergelijkt met een Equitana (die ong. het dubbele kost maar -tig keer meer te bieden heeft!!), valt het voor Ahoy wel erg magertjes uit!
. En bij de Equitana kun je, als je de auto wat verder weg zet, gratis met de bus erheen. De parkeerplaats kost je dan ook niets. Cowgirl schreef:En om dan maar te zwijgen over het aso bedrag voor de parkeerplaats.

Apple schreef:Verder nog een touwhalster en leadrope gekocht (niet de 'echte' maar heel behoorlijke 'neppers').