Edit: Ooh wacht, dan zou ik alleen in de vakanties kunnen, en dat is volgende week al, of het wordt mei. Anders wordt het hem niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WildDreams schreef:Ik zou ook graag mee willen als fotograaf(onder voorbehoud van de locatie)
Edit: Ooh wacht, dan zou ik alleen in de vakanties kunnen, en dat is volgende week al, of het wordt mei. Anders wordt het hem niet
Eleandra schreef:Misschien kan iedereen even een kruisje zetten achter de doordeweekse dag waarop je (meestal) kan?Ik sla donderdag bewust over, omdat ik dan zelf helaas nooit kan. Mochten we er echt niet uitkomen kan ik proberen of een weekend dag toch te regelen is.
Maandag x
Dinsdag x
Woensdag x
Vrijdag xx
MariaMaaike schreef:Eleandra schreef:Misschien kan iedereen even een kruisje zetten achter de doordeweekse dag waarop je (meestal) kan?Ik sla donderdag bewust over, omdat ik dan zelf helaas nooit kan. Mochten we er echt niet uitkomen kan ik proberen of een weekend dag toch te regelen is.
Maandag xx
Dinsdag x(x)
Woensdag x
Vrijdag xx
MariaMaaike schreef:Eleandra schreef:Misschien kan iedereen even een kruisje zetten achter de doordeweekse dag waarop je (meestal) kan?Ik sla donderdag bewust over, omdat ik dan zelf helaas nooit kan. Mochten we er echt niet uitkomen kan ik proberen of een weekend dag toch te regelen is.
Maandag x
Dinsdag xx
Woensdag xx
Vrijdag xx
Hes_Han schreef:MariaMaaike schreef:
Misschien kan iedereen even een kruisje zetten achter de doordeweekse dag waarop je (meestal) kan?Ik sla donderdag bewust over, omdat ik dan zelf helaas nooit kan. Mochten we er echt niet uitkomen kan ik proberen of een weekend dag toch te regelen is.
Maandag x
Dinsdag xxx
Woensdag xx (x)
Vrijdag xx
wendy1987 schreef:MariaMaaike schreef:
Misschien kan iedereen even een kruisje zetten achter de doordeweekse dag waarop je (meestal) kan?Ik sla donderdag bewust over, omdat ik dan zelf helaas nooit kan. Mochten we er echt niet uitkomen kan ik proberen of een weekend dag toch te regelen is.
Maandag xx
Dinsdag xxx
Woensdag xx (x)
Vrijdag xxx