Citaat:Waaghalzen:
-Melissa (Melisjeee), ik kan mensen uit Alphen meenemen met de auto!
-Mirte (mirtedl), ik kan (eventueel) ook mensen meenemen met de auto vanuit nieuwkoop en omgeving echter wil ik wel vragen om dan de benzine kosten te delen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Waaghalzen:
- Melissa (Melisjeee), ik kan mensen uit Alphen meenemen met de auto!
- Mirte (mirtedl), ik kan (eventueel) ook mensen meenemen met de auto vanuit nieuwkoop en omgeving echter wil ik wel vragen om dan de benzine kosten te delen
- Jill (Ragenbol)
- Claudia (diertjec), ik kan mensen meenemen vanuit Reeuwijk op de weg naar plaats van bestemming
Ragenbol schreef:Ik zou het héél erg waarderen als iemand mij op wilt halen met mijn skispullen in Zoetermeer, Oosterheem. Ben bereid om mee te betalen aan de benzine
mirtedl schreef:Ragenbol schreef:Ik zou het héél erg waarderen als iemand mij op wilt halen met mijn skispullen in Zoetermeer, Oosterheem. Ben bereid om mee te betalen aan de benzine
Is het enigzins in de buurt van snowworld? als ik niet super om hoef te rijden kan ik je wel oppikken (als ik de auto tenminste heb dan haha)
Melisjeee schreef:Dan kom je op €44 euro en een beetje, omdat je dan geen gebruik kunt maken van het avond tarief. Dat tarief geldt alleen met een 4 uur skipas! Maar je kan wel voor 4 uur nemen en dan na 2 uur ermee ophouden, omdat het genoeg is geweest