de moeite waard??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:13

Tja, ik ben ook maandag geweest, ik ben ook geveld door de griep maar ik wou dit dus niet laten schieten. Wel was ik ontzettemd herkenbaar want ik was zowat Rudolf the rednose reindeer haha, zo'n rooie en kapotte neus had ik, waterogen en een opgezet gezicht, dus ik zag er niet uit!!!! Ik had mezelf er echt op verheugd omdat ik dacht dat het net zo was als paard-utrecht.

Maar het viel ook mij dus ontzettend tegen!!! Ik vond het bij tijden onproffesioneel aandoen en de aanbiedingen waren nou ook niet bepaald spectaculair. Verder was het ontzettend klein in vergelijking met voorgaande jaren. Ik vond het eigenlijk zonde van mijn geld ( moest met de trein ).
Ik ga in ieder geval volgend jaar niet weer heen! Op naar Equitana !!!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:46

De "beurs" op zich, vond ik ook erg tegenvallen Scheve mond .(Alleen al dat ze €8,- voor het parkeren durven te vragen Lips are sealed ..)
Er was maar 1 hal, er waren nauwelijks paarden en er waren maar heel weinig stamboeken vertegenwoordigd; Paard Ahoy was voor mij dus eens en niet weer !!
Ondanks dat heb ik toch een héle gezellige dag gehad; ik had met Buitenzorg en Berdientje afgesproken en ook Cassidy en Isabeau gemeet, wat onwijs leuk was Lachen !!
Ik had voor mijn merrie en veulen nog een paar dingen nodig en die heb ik daar wel kunnen vinden! (incl. een super chique fluweel rood dekje mét geborduurde naam erop Lachen !!)