Bokkers Zomer BBQ

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zou je naar de Bokkers Zomer BBQ willen komen?

Ja, goed idee!
100 (55%)
Misschien
67 (37%)
Nee, tenzij ...
4 (2%)
Nee, slecht idee.
8 (4%)

Totaal aantal stemmen: 179

Siers83

Re: Bokkers Zomer BBQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 23:03

Lijkt mij ook erg leuk, maar.... Is het de bedoeling dat het alleen savonds is? Of ook een aantal uren overdag? Dan zou het voor mij ook mogelijk zijn namelijk. En liefst ook iets mnoordelijker haha

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 23:05

Leuk idee! €20 lijkt mij een prima prijs en kampvuur lijkt me leuk! Ik ben voor een plek rond Utrecht, omdat het voor mij anders te ver reizen wordt. Qua leeftijd vind ik 16/18 prima. Misschien dat 18 handiger is met de alcoholgrens, zoals iemand net ook al opmerkte.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 23:06

Ohh gaaf! I'm in als het zover is, prijs is geen probleem , heel leuk idee!

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 23:08

Leuk idee! Ik doe mee ! Leeftijd 18+ lijkt me wel handiger ivm alcohol en 20,- is n prima prijs. Lokatie Pijnacker vind ik wel handig want dat is vlak bij mij :p

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 08:05

Ik snap dat het voor de meeste mensen makkelijker is om een locatie rondom Utrecht te hebben. :j
Maar dan moet die zich natuurlijk wel aandienen :P .

Heeft er hier iemand mogelijkheden voor zoiets, suggesties voor een locatie of een ander geweldig idee? Ik hoor het graag, want dit is toch wel het lastigste puntje momenteel (zonder een hele berg geld uit te geven aan een commerciële locatie)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 08:07

Het mooiste zou zijn als iemand een boerderij ofzo heeft met wei...dan kan het in de wei.
Maar het is nogal wat als er tig bokkers komen. := Daar moet je maar net zin in hebben...

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 08:20

Afhankelijk van de datum zou ik ook meewillen! Leuk idee! € 20 p.p. is prima, leeftijd is wel lastig i.v.m. de huidige alcoholwet.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 08:25

Bellatrix schreef:
Het mooiste zou zijn als iemand een boerderij ofzo heeft met wei...dan kan het in de wei.
Maar het is nogal wat als er tig bokkers komen. := Daar moet je maar net zin in hebben...

Ja zo'n locatie zou ideaal zijn.
Vorig jaar hebben we ook meerdere BBQs gehad (n.a.v. Biks&Bytes) op een woonboerderij, wat prima te doen was. Zolang iedereen maar netjes met elkaars eigendom omgaat (of iemand daarop aanspreekt), moet het niet zo'n probleem zijn. :)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 08:36

Afhankelijk van de plaats zou ik ook wel willen komen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 08:42

Wat een leuk idee Sebastiaan. +:)+

Centraal in Nederland is een beetje relatief. :') Als er voldoende parkeerplaatsen zijn en dat het voor de mensen die per OV gaan ook goed te bereiken is zou ik ook wel fijn vinden.

- Iets er voor of er na doen is prima. Iedereen moet er wss een stukje voor reizen dus maakt het meer de moeite waard. :)
- Max 25 euro is akkoord
- Als er ook alcohol aanwezig is, is 18+ mss praktischer om niet voor extra uitdagingen te staan. De kans is vrij groot dat ik met de auto kom dus zal ik geen alcohol drinken.
- Mijn voorkeur zou naar Bokt only uit gaan. Ik heb laatst ook een meeting gehad waar een non-Bokt iemand bij was en dat gaf een toch iets andere groepsdynamiek dan ik normaal van BM's gewend ben. :=

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 08:43

Ontzettend leuk idee!
Ook ik wil graag komen.
Ik kom uit Zeeland en ik ben wel afhankelijk van het ov, dus daarom wacht ik nog even de locatie af.

Mij lijkt een leeftijdgrens van 18+ ook wel redelijk :)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 08:46

Nogmaals, ik heb een locatie ter beschikking met genoeg ruimte, sanitaire voorzieningen en electriciteit, maar zo te zien voldoet deze niet?

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 08:48

O deze locatie staat ook zeker nog op mijn lijstje om in mijn achterhoofd te houden. Alleen de locatie zou wellicht wat centraler kunnen voor best wel wat mensen. Dit doet helemaal niets af aan je lieve aanbod om zo snel al een locatie ter beschikking te stellen :D . We wachten de ontwikkelingen even af, maar vergeet je absoluut niet +:)+

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 08:52

Leuk idee!
20 euro vind ik zeker een redelijke prijs.
Centraal in het land zou fijn zijn. Pijnacker is voor mij 2 uur rijden. Dat vind ik eigenlijk wel wat teveel.
Bokkers only
En leeftijdgrens ben ik niet zo van. Kan me voorstellen dat het ivm alcohol verstandig is. Maar er zijn volgens mij genoeg jongere bokkers die het ook leuk zouden vinden om te komen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 08:55

Seb8iaan schreef:
O deze locatie staat ook zeker nog op mijn lijstje om in mijn achterhoofd te houden. Alleen de locatie zou wellicht wat centraler kunnen voor best wel wat mensen. Dit doet helemaal niets af aan je lieve aanbod om zo snel al een locatie ter beschikking te stellen :D . We wachten de ontwikkelingen even af, maar vergeet je absoluut niet +:)+

+:)+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 10:44

Ik ben trouwens ook voor alleen Bokkers en 18+ lijkt mij prima. :j

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:32

Wat een leuk idee!
Ik zou zelf zeggen een leeftijdsgrens van 18+ ook ivm alcohol.
Bokkers only snap ik helemaal, maar misschien legt dat wel een hoge drempel op voor bokkers die graag willen komen om anderen te leren kennen, maar nog niet veel mensen kennen op bokt.
Heel veel bokkers kennen elkaar al via meetings of topics en in je eentje dan heengaan, lijkt mij best wel spannend :j.
Dus wat dat betreft zitten er wel twee kanten aan natuurlijk!

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:39

Wat een leuk idee Sebas!
Ik zou ook willen komen. Prijs lijkt mij prima. Een centrale locatie is fijn, maar het aanbod wat er staat lijkt mij ook prima.

Mocht je hulp nodig hebben, weet je mij te vinden. :-)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 11:42

Volgens mij is het merendeel voor een leeftijdsgrens van 18+, waar ik me prima in kan vinden.
Maar het punt wat Cinderella aanhaalt v.w.b. het bokkers only/met aanhang, is wel iets wat ik in het verleden ook al gezien heb. Want het is inderdaad een behoorlijke drempel voor sommigen om alleen te komen. Is het wellicht een idee om voor "Bokkers Only + 1" te gaan? Dan hou je het midden tussen "alleen bokkers VS veel niet bokkers"

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:44

Lijkt mij ook prima ja!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:45

Ben het daar niet zo mee eens, maar goed, ieder z'n ding. Zou voor mij wel een reden zijn om niet naar deze 'bokt' BBQ te gaan. :o

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:47

Ik zou denk ik ook niet zo snel gaan als er ook niet bokkers komen.
Zo'n BBQ kan toch gezien worden als een eerste meeting en als het nog even duurt hebben mensen toch nog tijd genoeg om al wat mensen aan te spreken om bijvoorbeeld samen te gaan?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:51

Leuk idee :-)

18+ lijkt mij ook het gemakkelijkste (inderdaad vanwege alcohol/roken, maar ook omdat 18+ ers vaak meer gelegenheid hebben om zelfstandig ergens naar toe te reizen en vanaf te komen).

Ik ben dan ook alleen voor Bokkers en zonder aanhang. Mensen die niet alleen durven te komen kunnen even goed nadenken, veel mensen ken je al van naam online en daarnaast als het bokkers only is dan heb je al snel genoeg gespreksstof om over te praten (paarden, wie ben jij op Bokt).

Naamstickers met daarop boktnaam en echte naam is misschien ook handig.

20 Euro zal ook voor veel mensen haalbaar zijn denk ik :-)

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:51

Wat een leuk idee!
Locatie iets centraler zou voor mij, vanuit Friesland, ook prettiger zijn.
20 euro is prima en 18+ vind ik een goed plan.

Over het bokt-only, de meesten hier kennen inmiddels al wel andere bokkers denk ik?

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 11:54

Ik zou het toch echt op bokt only houden, anders is het toch niet echt een bokt bbq meer. Ik ken zelf ook eigenlijk geen bokkers. Maar denk dat er vast wel mensen in de buurt zijn waarmee je samen kunt reizen, zo ken je toch al iemand en kom je er ook niet alleen aan.