Ik zou evt. Ook wel mee willen maar dat is afhankelijk van de datum
melissac
Geplaatst: 05-01-15 21:58
Ik meld me graag aan met m'n nieuwe paard! Bonny ik een kwpn'er en kan heel leuk lopen! Leert heel snel. Bussloo is lekker dicht bij voor mij. Graag zou ik dan de datum willen weten om te kijken of ik dan kan ivm met werk!
xElienx je staat erbij als fotograaf. melissac je staat erbij als model. Patty14 zelfde verhaal.
Tot nu toe heb ik genoeg modellen en fotografen. Derest die zich nog aanmeldt komt op de reservelijst!
Anoniem
Geplaatst: 05-01-15 23:07
Heb je misschien al een wat preciezere locatie, waar in busslo?
zonnet50
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 23:14
Van de week gaan we even naar bussloo maar wat ik zo in gedachten heb is bij de cross hindernissen! Ik weet niet zeker of iedereen daar de plek naartoe weet te vinden, vandaar dat we al een verzamelplaats in gedachten hebben zodat we met z'n allen ernaartoe kunnen gaan! Bij de hindernissen is ook een mooi open veld want er gaan ook een aantal aangespannen combinaties mee
Heb je ook toestemming van de RGV om bij het water te komen? Dat zou helemaal mooi zijn, alleen zijn we dan wel wat afhankelijk van de stand van de zon
Ik heb met de RGV nog geen contact opgenomen. Normaal gesproken mogen daar namelijk alleen honden komen. In het winterseizoen. Komt goed.
_Caithlynn
Geplaatst: 05-01-15 23:33
Ik wil mijn paard afhankelijk van de datum graag opgeven.
Naam - Niveau - Kan je paard achter het draad blijven? - Foto van je paard of jullie samen. Caithlynn B Dat weet ik niet nog nooit geprobeerd eigenlijk. Busloo is bij mij om de hoek lekker makkelijk
Anoniem
Geplaatst: 05-01-15 23:34
Ik ken busslo totaal niet, heb ook geen idee hoever het voor ons is. Heeft die verzamelplaats een naam?
Ik heb met de RGV nog geen contact opgenomen. Normaal gesproken mogen daar namelijk alleen honden komen. In het winterseizoen. Komt goed.
Je kan het altijd vrijblijvend vragen zonder een datum te noemen (als het niet mag zijn ze dan in ieder geval niet extra alert als je geen datum noemt). Maar misschien valt er wel wat te regelen. Je weet nooit
Bussloo is voor mij prima! Ik zal dan voor Laurens naast zijn dressuur outfitje ook wel het springzadel meenemen (als jullie het leuk vinden om actie-foto's te maken).
Wagner gaat liever dóór hindernissen ipv eroverheen