Mja nee. Was eigenlijk niet de bedoeling. Dan krijgen we die kosten er ook nog bij en ken niet zoveel mensen haha. Maar als iemand iets weet is het natuurlijk nooit weg !
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Ik wil er niet echt een les van maken. Dan hebben de fotograven ook enige inspraak voor de foto's zodat ook hun er wat aan hebben. Met training ben je toch afhankelijk van wat de instructrice wil. Fijn natuurlijk als er iemand bij is maar lijkt mij dat je zelf ook wel weet wat wel en niet kan! Vandaar ook de voorwaarde dat je enige cross ervaring hebt.
LK_2312
Geplaatst: 21-12-14 03:01
Wat mij van die ene cross ervaring opgevallen is dat je paard zelf veel alerter is dan in een springparcours en het daarom minder snel fout gaat. Heb er 1 foto van haha:
xLaus_
Geplaatst: 21-12-14 04:13
Als het op een zondag is willen ik en mijn paard mee als model
Met ervaring bedoel ik eigenlijk meer dat je zelfstandig rond kunt komen. Zelfstandig een parcourtje af kunt leggen en ook alleen een buitenritje kunt rijden. Dat je de gevaren kunt inschatten en op tijd stopt als je twijfelt, eng vind of als de situatie het niet toe laat om een hindernis te springen.
Ik voor niemand leuk om iedere vijf min een paard te vangen en een ruiter tussen de hindernissen uit te moeten plukken.
Ik denk dat de meeste heel goed kunnen inschatten of het verstandig is om mee te gaan of niet. Dus als je geen ervaring hebt, kun je wel mee. Als je maar een beetje om jezelf denkt.
Ik meld me ook! Weet niet of het lukt maar wil het graag proberen haha heb al wel verschillende crosslessen gehad en al keer oefencross gereden. Maar mevrouw is af en toe wel een piet lut haha