Animo Fotomeeting Zuid Limburg(Valkenburg) Voorjaar 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Re: Animo Fotomeeting Zuid Limburg(Valkenburg) Voorjaar 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:06

Je hebt hitsig en je hebt hengsten. Ik heb vaak meer last van de merries dan andere van mijn hengst. Hij zal natuurlijk roepen en zich zes meter groot maken. Maar als ik een hartig woordje met hem spreek is dat snel gedaan.

Sowieso de mini's, die zijn makkelijk te hanteren. :')

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:00

KimD schreef:
Je hebt hitsig en je hebt hengsten. Ik heb vaak meer last van de merries dan andere van mijn hengst. Hij zal natuurlijk roepen en zich zes meter groot maken. Maar als ik een hartig woordje met hem spreek is dat snel gedaan.

Oh vind dat wel gaaf hoor zo een hengst! Altijd leuk met die mooie dikke nek!

xGwenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:08

_Ashii_ schreef:
KimD schreef:

Oh vind dat wel gaaf hoor zo een hengst! Altijd leuk met die mooie dikke nek!

Hier sluit ik me bij aan :wave:

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:16

KimD schreef:
Ik wil me ook wel aanmelden, er is een maar. Ik heb hengsten, op zich heen probleem, ze zijn goed onder bedwang te houden. Maar dat ligt er uiteraard aan wat andere ervan vinden. :j

Naoom_ mocht alles geregeld zijn en doorgaan dan mag je bij ons slapen als je dat prettig vind. (Omdat je van zover komt)

Ooh wat lief! Dat ga ik zeker even onthouden. :D

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:54

Tja, als jij ze onder controle kan houden moet dat met mijn merrie ook wel lukken.
Maar ik wil écht géén risico lopen, dus 100% controle vind ik wel een must, anders ga ik liever niet mee. Of ga ik weer naar huis.
Mijn pony kan heel gemeen trappen als een hengst naar haar toe komt en dat wil ik niet op mijn geweten hebben, zeker omdat mijn pony mini's ook tegen het hoofd zou kunnen stampen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:56

Ik denk sowieso dat het handig is om een ochtend & middaggroep te maken. Dan zouden we ervoor kunnen kiezen om in ieder geval zo veel mogelijk de merries in 1 groep te zetten en de ruinen/hengst in de andere groep..

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 23:16

Met zoveel aanmeldingen inmiddels is het waarschijnlijk sowieso 2 groepen :)

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 01:58

Sorry, grote of kleine hengsten maakt niet uit. Ik blijf denk ik thuis. Ik ga dit risico niet lopen met mijn merrie. Superassie weet hoe nouk is. Altijd (zomer en winter) hengstig, en kan flink uithalen naar paarden die haar lastig vallen als ze t toch niet wilt. Dus of ik krijg ongewenste baby's :+ :') of iemand anders een verminkte hengst, no thanks dus haha. Heb liever geen herrie, of ongelukken. Dus have fun allemaal! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 08:12

Er is nog niks besloten en als de hengst er bijv. Smiddags is lijkt dat me smorgens geen punt toch?

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 09:29

Anoniem schreef:
Er is nog niks besloten en als de hengst er bijv. Smiddags is lijkt dat me smorgens geen punt toch?

Lijkt mij ook gezien er toch groepen komen

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 09:43

Ligt eraan welke dag enzo maar ik heb verschillende mooie tinkers, eventueel met kleurtjes, alleen vorige meeting was echt de grootste tijdverspilling en teleurstelling ooit, foto's werden niet eens geleverd enz op het einde. Was echt heel jammer. En dan ben ik bang dat het weer zo gaat, was mijn eerste ervaring met fotoshoots. Mijn hengst is trouwens super chill en rustig, ligt echt aan het type paard :)

En anders wil ik eventueel wel als fotograaf, wil wel eens een ander paard fotograferen dan mijn eigen en als ik dan niet te ver hoef te reizen is dat meegenomen :D

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 00:56

Hij is best stil gevallen. Gaat hij nog door?

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 09:36

Jazeker gat het nog door, maar uiteraard niet met dit weer ;)
Zoals gezegd is word de meeting pas in het voorjaar georganiseerd en sturen we dan iedereen weer een berichtje ter herrinnering en word er een nieuw topic geopend met data's, locatie(s) etc :)

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:41

Ok :)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:42

Ik hoor wel graag op tijd een datum, aangezien mijn agenda voor april en mei al aardig vol raakt met meetings.. :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 21:02

Uiteraard zal dit niet een planning van 1 a 2 weken van te voren zijn maar ruim op tijd, geen zorgen ;)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 08:53

Wat leuk, Valkenburg heeft echt een mooie omgeving. Zeker voor shoots, ik meld mij dan ook graag aan. Ik heb een mooie kwpner L dressuur M springen en een ondeugende fjord met lange manen die wat VD kent.

Stallumona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:48

Hallo,

Vraag me af of ik nog paardjes kan opgeven of is het al vol?

groetjes,
Angela

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:51

Nee hoor, nog niks vol of besloten, opgeven kan gewoon :) ik zal morgen op de computer een overzichtje maken van wie er interesse had getoond :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 23:01

Thank you chelle!
Heb t een beetje druk momenteel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:13

Ik heb nu dit staan aan fotografen:

Gast3289
Othelloster
lovecuarzo
SalliBalli
Naoom_
el1986
xGwenn
_Ashii_

Aan modellen;
SuperAssie
NRJ
CxB
zhippo
JudArthos
cobelens
KimD
_Evanne
romyloverrr
Anouk1605
furyke
chimello
AaronYve
Stallumona

Dat is best een eh, flinke lijst :')

Houd er dus rekening mee dat dit geen definitieve lijst is, er wordt nog een nieuw topic gemaakt met een datum, eventuele reservedatum en locatie. Degene die hier hebben aangegeven dat ze inderdaad interesse hebben om mee te doen met deze meeting hebben in dat topic dan voorrang op het aanmelden. Houdt er wel rekening mee dat wanneer de datum eenmaal vast staat, je dus op tijd begint met vervoer regelen voor jezelf (als fotograaf) of als model met je paard! Ik heb het nu een aantal keer meegemaakt dat mensen 2 dagen van tevoren afmelden omdat ze toch net geen vervoer kunnen regelen en daar houd ik op zich niet zo van :+ Probeer hier dus op tijd aan te denken om verassingen voor fotografen en modellen te voorkomen.

Wat betreft de merries & hengsten; ik begrijp de zorgen en daarom doe ik mijn best om merries en hengsten apart in te plannen; hengsten& ruinen in 1 groep en merries in een andere groep bijvoorbeeld. Daarbij komt dat vreemde paarden bij elkaar altijd een risico blijft en het dus een absolute must is dat een ieder zijn paard onder controle houdt. Weet je niet zeker of je je paard kunt houden? Dan is het echt wijs om toch je moeilijke dier thuis te laten om ongelukken te voorkomen. Iedereen is welkom, maar houd er dus rekening mee dat het een leuke dag moet zijn en niet een dag met ongelukken, spanning en stress. :+

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:36

Oh wat leuk, is in de buurt.
Ik zou me ook graag aanmelden met Cherry, zie profielfoto

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 12:54

Thanks chelle! Valt me nu in dat ik via pb nog een aanmelding heb gehad, zij kon hier niet reageren ivm nog geen 25 berichten maar die hoort er okk nog bij, zal straks even de naam van de bokker erbij gooien :)

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:37

ben benieuwd, wil graag mee als fotograaf.
Staat er nog geen datum vast?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:44

Staat inderdaad nog geen datum vast, zal sowieso pas zijn wanneer het echt weer wat fijner weer wordt en de dagen wat langer zijn ivm het licht ( ik kom zelf uit Schiedam en tis dus een eindje reizen met de trein, dus dan is het absoluut handig om goed de tijd voor alle modellen te kunnen nemen :+ )