ik heb ook gestemd. kan tot nu toe elke maandag die er staat.
ikke
Geplaatst: 01-12-14 15:25
Maandagen gaat dit jaar wat lastig worden, maar JK weet waar onze paarden wonen en ook dat ze welkom is, dus als een weekend ook goed is, ben je welkom.
Enne, mocht je voldoende moed verzameld hebben, overweeg dan om eind januari aan te haken op onze wintertrektocht.
Super leuk! Ik heb een online knooppuntenkaart van de ruiterpaden op de Veluwe tussen Apeldoorn, Hoenderloo en Kootwijk, die zou ik iemand kunnen sturen. Ik denk namelijk niet dat ik die openbaar hier neer mag zetten, aangezien je er normaal gesproken voor moet betalen.
Het lijkt me leuk om mee te gaan, ik heb een super brave tinker waarmee ik de laatste tijd weer wat aan het opbouwen ben qua buitenritten (17 jaar oud). Dus rustig staat ons wel aan.
Het enige is dat ik geen vervoer heb en we dus te paard niet meer zo ver komen Mocht iemand langs Beekbergen komen en een leuke tinker mee willen vervoeren, dan houden we ons zeker aanbevolen. Op het moment ben ik toevallig elke maandag vrij van school Dit is gewoon een open meeting toch?
AppleDumplin
Geplaatst: 01-12-14 18:29
Ik woon dan wel op de veluwe,maar te paard is te ver weg.Is er toevallig iemand met een leeg plekje in de trailer die een klein stukje wil omrijden? (Woonplaats via pb,maar echt niet ver weg)Zou ik zo blij mee zijn!
Rustig spreekt mij echt aan .Kan mel trouwens ook weer een rasgenootje meeten .
Als ik het bos in ga is het altijd op zondag in epe. en met drukte vind ik het altijd wel mee vallen, zo lang je gewoon op ruiterpaden blijft. Ga je even bij een kiosk wat drinken is het wel drukker ja.
Wranglerbutt
Geplaatst: 01-12-14 21:10
justkid schreef:
Maar op een zondag kunnen we misschien ook wel en keer afspreken maar is het dan niet enorm druk met wandelaars, fietsen etc?
Hangt er vanaf waar De meeste parkeerplaatsen zijn op zondag (met mooi weer) behoorlijk vol. en ik heb helaas ook al een paar keer meegemaakt dat een idioot pal achter de trailer had geparkeerd ...
Oh, in antwoord op de vraag of er kans op overlast van vuurwerk bestaat op de 29e dec: Bij een kampeerboerderij bij knooppunt 11 bestaat een kleine kans op vuurwerkgeknal hangt een beetje van het soort gasten af maar als je echt de hei op gaat is er... RUST!
Wie wil er nog mee en wil nog stemmen? Zoals het er nu uitziet wordt het de 22e.
AppleDumplin
Geplaatst: 03-12-14 23:38
Ik hoop het!Ik heb 15 en 22 gestemd! (de 8 school,en 29 vind ik te riskant ivm feestdagen)Na ja...dat zeg ik dan wel heel leuk,maar als niemand mij kan oppikken (ik woon langs de A28,afritje en je bent er zo....) zou dat helaas betekenen dat ik niet kan gaan...