Eerste kerstdag geen idee, tweedekerstdag komt familie langs.Beide avonden moet ik wel achter de bar werken :-D
Lijkt me best vervelend, met Kerst jarig zijn. Vergeten heel veel mensen door het kerstgebeuren je verjaardag niet snel? Ik ben kerstavond en eerste kerstdag bij mijn vader, tweede kerstdag bij mijn moeder. Zoals ieder jaar eigenlijk!
Kerst en jarig... de meeste mensen komen maar héél even sommige komen om 11 uur aankakken en vertrekken om 11.45 weer. Ik zit waarschijnlijk 1e kerst verplicht bij vriendjes' familieIk heb trouwens een idee: wie heeft zin in een 'nieuwjaarsfeestje'/ uitje? Ergens in januari?
hagelslag schreef:Voor mij ligt het ff eraan welke dag, ivm werk etcIk denk dat dat voor iedereen geldt
Hallo Mag ik me hier ook melden ? Ben ook opzoek naar leuke vriendinnen Ik ben Nienke, 23 jaar en woon in Meeden. Rijd op dit moment geen paard meer maar doe twee keer in de week Zumba in Winschoten 1e kerstdag is de dochter van mijn vriend jarig en 2e kerstdag lekker eten bij mijn ouders
Destination schreef:Leuk Annette! Daar heb ik ook gesport afgelopen jaar, leuke sportschool Waarom ben je dan weggegaan, als het echt zo leuk was? Nienke geef anders hier de datum ff door wanneer jullie gaan schaatsen Alleen lijkt schaatsen me niet zo gezellig omdat iedereen een ander tempo heeft