kan nog niet zeggen weekend van 15 feb niet dan is er carnaval en andere als ze geen wedstrijd heeft. dus ik wacht datum af en dan paar weken van te voren kunnen we zeggen ja of nee.
Jets
Geplaatst: 23-11-14 22:12
loes-freke schreef:
kan nog niet zeggen weekend van 15 feb niet dan is er carnaval en andere als ze geen wedstrijd heeft. dus ik wacht datum af en dan paar weken van te voren kunnen we zeggen ja of nee.
De datum voor de gezellige rit is zondag 1 februari geworden. Dan kunnen de meeste mensen en ook de minste o.v. Zet de datum in je agenda zodat je het niet kunt vergeten of dat je per ongeluk een andere afspraak maakt
Lijkt mij wel gaaf. Maar de mensen moeten wel met sneeuw durven rijden naar de Sahara natuurlijk.
Koekeroekus
Geplaatst: 24-11-14 12:26
Mmm, ja ligt er ook aan hoe de wegen zijn natuurlijk. Als het s nachts valt durf ik denk ik niet. Als het al een paar dagen er ligt wel, dan zijn de wegen open. En dan is nog maar de vraag of ik weg mag van de eigenaar
EvaC
Geplaatst: 24-11-14 12:28
Ja, zeker Bertina. Dan gaan we gezellig samen glibberend en glijdend met de trailer onderweg Mijne staat voor op ijzers, dus dat is met sneeuw wel een behoorlijke dealbreaker. Ik hoop dit jaar nog ijzerloos te zijn, maar weet niet of dat gaat lukken. Anders kan ik er nog wel op tijd sneeuwbeslag onder laten zetten.
Ik zet de datum in mijn agenda!
Sure_lee
Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-14 12:29
Ach we zien wel. Afgelopen jaar ook geen sneeuw gezien. Ik wil dit jaar eigenlijk wel minimaal 1 dag een pak sneeuw. Ik heb nl een slee onderstel bij mijn sulky en die wil ik graag eens proberen haha
Haha cool shirley! Pino staat wel op ijzers en die gaan er ook niet af. Heb wel hele kleine kalkoenen die ik dan misschien in draai. Galopperen doen we dan toch niet.