omg Zwolle-[woonplaats]: gezellig eten bij mij thuis!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 21:58

Goldwynn schreef:
Onder voorbehoudt van de datum klinkt dit erg gezellig! Kan me helemaal vinden in TS haar plaatje. Hier ook een klas met merendeel jongens en geen meiden waarmee ik aansluiting heb.

Mijn naam is Maaike en ik studeer in Zwolle (Windesheim, Bedrijfseconomie) en zit nu in mijn tweede jaar. Ik woon zelf in de buurt van Amersfoort, dus vanuit school door kunnen komen is stiekem wel een beetje een must, haha. Verder werk ik ongeveer 10 uur per week in een pannenkoekenrestaurant en rij zelf een keer in de week een Friese dame bij, simpelweg bij gebrek aan tijd voor meer, haha. Ohja, om het even compleet te maken; sinds een paar weken 21 jaar oud ^^

Wel even je profiel aanpassen dan hoor, daar staat nu nog 20 haha :D

Anoniem

Re: omg Zwolle-Kampen: gezellig eten bij mij thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 02:36

oei, ik moet mijn woonkamer gauw flink gaan verbouwen! Misschien een uitbouw richting de tuin of iets dergelijks? :P

Lastig hè school.. ik heb ook pas nu na een diploma en 2 maandjes een tussenstudie onafgemaakt gedaan te hebben het beroep gevonden wat ik denk ik heel mijn leven wil gaan doen! dus er is nog hoop, haha! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:45

Ik zou mij ook nog eventjes voorstellen :)

Mijn naam is [naam], ben deze maand 21 jaar geworden en ik woon nu nog in een gehucht in de buurt van [woonplaats]/Zwolle. Vanaf begin volgend jaar ga ik in [woonplaats] wonen.

Een heel aantal die hier gereageerd ken ik al, verschillend van 1 keer gezien tot redelijk goed :P Voornamelijk via fotomeetings ontmoet, ik fotografeer(de) namelijk ook.

Verder werk ik als grafisch ontwerper. Daar heb ik op mijn 18e al papiertjes voor gehaald. Toen ben ik naar Windesheim gegaan, groot haatgevoel ontwikkeld voor die school en na 10 weken gestopt *\o/*. Naast mijn werk als grafisch ontwerper rommel ik ook nog een eind aan met webshops, doe zo af en toe klusjes voor bekenden als grafisch ontwerper of fotograaf en spring ik bij in de zaak van mijn ouders.

Ook heb ik nog een varken paard. Dat is een hele lieve, schijt eigenwijze merrie. Ze heeft een flink verleden welke we helemaal overwonnen hebben.. En toen speelde ze lomp op het land en had ze een blessure. Waar ze na ruim een jaar net weer van genezen is.

Ohja, ik ben net als Marlijn vegetariër.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 23:57

Als de datum mij past lijkt het mij ook erg gezellig!
Mijn naam is Michelle, ben 18 jaar en woon in Meppel.. Ik zit in mijn 3de jaar voor de opleiding dierenartsassistente, buiten school werk ik vaak bij de Action.. En verder ben ik thuis lekker met de diertjes bezig en fotografen vind ik ook leuk om te doen! Paardrijden doe ik op dit moment niet omdat ik er eigenlijk geen tijd voor heb..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:53

1. pimaude
2. FR_foto
3. apollootje
4. debflower
5. fiero6
6. Marleeen
7. SthebestMT
8. WiancaR
9. Zoë
10. Goldwynn
11. Michelle_96

Dat is voor nu wel weer eventjes genoeg, haha! :)
Ik heb een datumprikker gemaakt dus als iedereen die even onder zijn/haar boktnaam invult dan hebben we vlug genoeg een datum! :D

http://datumprikker.nl/phx9pfsga3jasbin/

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:08

pimaude schreef:
1. pimaude
2. FR_foto
3. apollootje
4. debflower
5. fiero6
6. Marleeen
7. SthebestMT
8. WiancaR
9. Zoë
10. Goldwynn
11. Michelle_96

Dat is voor nu wel weer eventjes genoeg, haha! :)
Ik heb een datumprikker gemaakt dus als iedereen die even onder zijn/haar boktnaam invult dan hebben we vlug genoeg een datum! :D

http://datumprikker.nl/phx9pfsga3jasbin/

Leuk!!leuk!!leuk!!!
heb hem ingevuld *\o/*

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:22

Gezellig! Ik heb hem ook ingevuld! :)
Mij zou donderdag het best uitkomen want dan kan ik gratis reizen haha

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:36

Zijn er inderdaad alleen donderdagen en zondagen in de datumprikker? Dan gaat het m voor mij niet worden. Zondag ben ik thuis in Leusden en donderdags ook geen les, dus dan zou ik 1,5 uur heen en 1,5 uur terug moeten..

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:19

Via de iPad lukt invullen niet helaas, probeer het morgen thuis nog wel even maar in principe komen alle donderdagen mij wel uit :)

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:42

Lijkt mij ook leuk!! Voor mij ook niet zo heel ver weg en wel gezellig!! :)

Ik ben Simone, 23 jaar, god ik voel me echt niet zo oud... :') en studeer agrarische Bedrijfskunde in Leeuwarden maar woon samen met mijn vriend in de Polder. Daarnaast werk ik op een handelstal en doe ik er nog wat klusjes naast en train een paard voor iemand :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:34

Goldwynn: jeps, alleen die dagen ivm mijn werk + schoolrooster. En simoon_, leuk! Even afwachten met hoeveel we overblijven na het stemmen want ik heb gewoon geen supergroot huis :p

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:41

Donderdagen worden voor mij juist lastig omdat ik dan tot half 5 op school zit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:13

Dan moet je zondag stemmen xp ik moet echt veel werken en kan niet makkelijk vrij vragen :p

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:21

Heb ik gedaan :D Gisteren al :)

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:40

Dan kun je mij van de lijst halen. Ik ga niet richting Zwolle heen en weer komen als ik geen les heb. Daarnaast werk ik zelf op zondagen, dus houdt het op.

Veel plezier in ieder geval ^^

debflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:40

heb hem ingevuld, donderdag is voor mij het handigst zondag niet.
normaal kan ik doordeweeks eigenlijk altijd, alleen om maandag niet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:51

Ik vul geen datumprikker in door mijn privé situatie, ik heb nog totaal geen zicht op wat wel of niet kan. Ga gewoon inspelen op de datum die er uit komt als dat goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:14

Snap ik malis :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:27

Toppie :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:17

pimaude schreef:
hoihoi!

Dit is even nieuw voor me.. Normaal organiseer ik fotomeetings en hierdoor heb ik een paar hele lieve, leuke meiden (en heren) leren kennen waarmee ik regelmatig afspreek naar een bepaalde meeting te gaan of gewoon gezellig mee app. Omdat ik zelf in een klas vol mannen zit, vaak erg druk ben en niet het uitgaans-type ben mis ik de gezelligheid van meiden-onder-elkaar tocht stiekem best wel. Dus daarom leek mij een middag + avond gezellig kletsen, film kijken, en eten heel erg leuk!

Zelf heb ik een gezellige keuken + ruime woonkamer waar we alle kanten op kunnen en een grote tuin waar je ook kunt rondscharrelen, met de hond kunt spelen of de trampoline kan gebruiken. Ik heb dus een hond maar ook 3 katten dus als je allergisch bent is dat wel handig om te weten.

Qua eten lijkt het me leuk om gezellig hapjes te maken met elkaar en ze tijdens een filmpje op te eten. Zo houden we het financieël te doen voor iedereen (met €5,- p.p kom je al een heel eind?) en het is een gezellige manier om elkaar te leren kennen. Gourmetten is natuurlijk een tweede optie, en ideetjes zijn altijd leuk!

Lijkt het je gezellig? vertel dan wat over jezelf en hopelijk kunnen we zo een leuk gezellig groepje creeëren! :)

Dit dus, ik heb precies hetzelfde.
Heb volgens met jou ook al in diverse topics gezeten erover whaha.

Had graag gewild maar woon niet echt in de buurt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:24

Ik herken je zo niet ruby maar heb inderdaad in een ander topic gezeten dus dacht heee daar brengen we verandering in =)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:25

Had best willen komen als er nog plek was en als het in de buurt was geweest haha!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:35

Ik wil ook graag mee doen, ik ben michelle 23 jaar oud, kom uit elburg. Ben gek op sporten en paardrijden maar heb daar helaas momenteel geen tijd voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:40

Ik moet echt even zien hoe we dat gaan doen dus wie niet op de 'lijst' staat komt even reserve Sorry ;$

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:46

Maakt niet uit, klinkt logisch!