Ik ben ook benieuwd naar de foto's fijn dat het zo leuk was!
Anoniem
Geplaatst: 27-10-14 01:49
Nabewerking/logo verdient even geen schoonheidsprijs… Maar dan hebben jullie alvast een klein beeld van de loslopende shetlander haha!
Morgenmiddag als ik thuis ben ga ik er gelijk voor zitten om het allemaal goed na te bewerken, vind het niks, werken op de macbook Ik mis m'n zoemende bakbeest (desktop) haha
Zo.. Kromme rug inmiddels van het nabewerken haha. Morgen stuur ik ze sowieso op maar bettyvn en zal ik er een paar posten nog nu plat met een hittepit achter mn rug om mn spieren wat te kalmeren
Is er animo voor een 'wintermeeting' op het strand?
_Lot
Geplaatst: 27-10-14 19:50
Wat een prachtige foto's!! Sterkte met je rug chelle_dora!
Wintermeeting lijkt me erg leuk! Mits het hier in Ouddorp is, ik heb geen trailer helaas
wow hele gave foto´s geworden zeg een wintermeeting lijkt me erg leuk om te doen
maylotje
Geplaatst: 27-10-14 21:37
Wintermeeting? Gaaf! Hopelijk kan ik van de partij zijn. Ben namelijk afhankelijk van ouders die me willen brengen. Zou dan graag eens oefenen met fotografie.
Jaan81
Geplaatst: 28-10-14 12:03
chelle_dora schreef:
Is er animo voor een 'wintermeeting' op het strand?
Als dat wordt georganiseerd, zou ik heel graag mee willen doen! En met mij nog wel een paar hier op stal, denk ik
Anoniem
Geplaatst: 28-10-14 12:54
Leuk! Ik zal met de tijd een nieuw topic openen hiervoor om het overzicht te bewaren natuurlijk
Ik zal niet alle foto's hier plaatsen (dat laat ik aan Betty over) maar ben nog steeds helemaal impressed van het hele gebeuren Het voordeel is wel dat ik nog nooit zo weinig touwtjes heb hoeven wegwerken
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 4c98af4396 speciaale link naar facebook album zodat iedereen hem kan zien, komen nog meer bij hoor en ga op bokt ook nog wel een topic maken, maarja kies maar eens 15 fotos