Het word dus bij Cyn thuis? Hebben we al iets van een idee van tijd? Sas is namelijk weg dus ik doe de paarden die avond. (Haal ik dan binnen voor we weg gaan en afvoeren als ik weer thuis kom). Maar ik kon me heugen dat iemand riep dat we 's middags al gingen beginnen. In dat geval zal ik even iets anders moeten bedenken
Wat gaan we doen met de cadeautjes, en dan vooral hoeveel per persoon. Wil binnenkort vast gaan kijken voor leuke dingen voordat de rekening van de kliniek binnen is
De planning was volgens mij om (behalve voor jezelf) voor iedereen een kadootje te kopen en in totaal niet meer dan 15 euro kwijt te zijn. Dan gooien we al die kadootjes op één stapel en dan gaan we dobbelen. Dus je hoeft niet echt voor iemand te shoppen als je maar het juiste aantal kadootjes hebt.
Om 3 uur hier en daarvoor nog naar OVP? Of om 3 uur OVP en dan hier? Denk dat ik een rondje OVP niet redt namelijk. Moet in de ochtend nog wat doen, ook nog boodschappen want vrijdag red ik dat niet en 's middags nog Romana doen. Denk dat ik 4 uur net redt.
Rondje OVP hoeft niet perse...althans, niet voor mij. Daar ga ik wel een ander keertje heen hoor... Dus om 15.00 bij jou zou prima zijn.
Tezzy
Geplaatst: 21-11-14 17:21
Overzicht tijd!
Citaat:
Mee neem lijst
Cynthia; vlees en drinken Marlinde; groentjes+vega
Willen we gepofte aardappels, pannenkoeken mix, wat zijn de wensen?
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 21-11-14 17:24
4 uur, 3 uur.. Alles is nu goed aangezien ik toch weinig kan
1 gourmetset van mij mag ook op t overzichtslijstje.
Gepofte aardappelen klinkt goed!
Slapen mag trouwens ook, wat jullie willen maar heb geen slaapzakken hier.. Wel 2/3 plekken op de bank maar dan is er al 1 bezet aangezien ik rechtop moet blijven zitten.
Cynthia; vlees en drinken Marlinde; groentjes+vega Tessa gourmetset+gepofte aardappelen
Tijd, eeehhmm moet ik even kijken of jou paps Romana doet of ik
Slapen doe ik thuis ivm rug
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-14 17:26
Ik eet iig niet mee aan de pannenkoeken/gepofte aardappel. Ik wil wel stokbrood en kruidenboter meenemen maar dan moeten we het brood nog wel zelf snijden...bij de Spar is er niets voorgesneden.
Tezzy
Geplaatst: 21-11-14 17:27
Handig even ook een lijst maken wie wat wil? Dan kan degene die haalt ook juist inkopen??