Das toch juist goed Sparky, dan komen we er tenminste uit qua datum
Ik wil best voor iedereen food inslaan enzo hoor, dan bewaar ik t bonnetje en kunnen we de kosten splitten, anders word t lastig met al die diepvries oliebol
Ik heb wel ruimte hoor, beetje inschikken en dan past er n heleboel
Emerelle
Geplaatst: 30-09-14 16:13
Lol, haha bij ons in de stad betekend "snacken" dat je drugs gaat gebruiken haha Dat is vast hier niet de bedoeling
Iloveiswan
Geplaatst: 30-09-14 16:14
zullen we ook iets van spelletjes meenemen?
Liezja
Geplaatst: 30-09-14 16:14
EMMAxSAMMY schreef:
Lol, haha bij ons in de stad betekend "snacken" dat je drugs gaat gebruiken haha Dat is vast hier niet de bedoeling
Ik kan alleen mee als er vervoer voor mij is vanuit zeewolde. Heb trouwens de poll ingevuld, ik kan alle data behalve de zaterdagen!
Sparky10
Geplaatst: 30-09-14 18:21
ik kan denk ik maar twee zondagen en dat is nog niet eens zeker haha de zaterdagen wellicht maar moet ik echt nog ff opnieuw naar kijken de vrijdag zowieso niet zit met dochterlief, en dan de zaterdag word het na stal ofz , en op zondag eten we altijd patat bij me ouders hahah , en nee ik ben niet moeilijk
wil best rijden vanuit dronten , maar ga nog ff kijke naar de preciese data's veel vallen af wegens verjaardag ondertrouw sparky, weekendje weg met sparky, trouwjurk passen enz
10 okt nnienke jarig 11 oktober vieren 12 oktober brak
24 okt willen jullie niet weten pff iets met schoonfamiliie enzoo why heb ik ja gezegd??
1 nov trouwjurken uitzoeken 2 nov verjaardag enzovoorts erg boeiend toch ?? not