thema fotomeeting Groote Keeten 18 of 19 Oktober

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AshleyRol

Re: thema fotomeeting Groote Keeten 18 of 19 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:59

Word het hele weekend ook mooi weer yeahh :D het handigste.is dan denk ik wel zondag ochtend , 11 uur is dan laag maar er voor is altijd.beter heb ik gemerkt omdat het na die tijd weer snel hoog is!

Hoe zit het met de modellen? Iris Tepas staat bij mij op stal en wil op zondag ook wel mee als dat nog kan!

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 23:46

AshleyRol schreef:
Word het hele weekend ook mooi weer yeahh :D het handigste.is dan denk ik wel zondag ochtend , 11 uur is dan laag maar er voor is altijd.beter heb ik gemerkt omdat het na die tijd weer snel hoog is!

Hoe zit het met de modellen? Iris Tepas staat bij mij op stal en wil op zondag ook wel mee als dat nog kan!

Had iris via Facebook al een pbtje gestuurd of ze mee wilde doen mr nog geen atwoord gehad ;). Zal morgen ochtend even de l ijst udate

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 08:19

teiger150 schreef:
Modellen
1. bokker: teiger150- naam paard: Jack - Ras: irisch cob - thema: western [ Afbeelding ]
2. Bokker: onbekend - naam paard Lady Diamond - Ras: Arabier - thema: Arabisch tuig [ Afbeelding ]
3.AslhleyRol - Ashley - Gucci - KWPN - thema: mischien bloemenstyle [ Afbeelding ]
4. gwnmario - Mario - Martje -Fjord - thema: het zal me benieuwen [ Afbeelding ]

fotograven:
1. bokker: puppy1128 - Camera:nikon d3200 - website: -
2. Leo - Marylon - http://www.flickr.com/photos/marylonbrouwer/
3.
4.
5.
6.
7.
8.
[/quote][/quote]

jammer genoeg heeft 1 fotograaf zich afgemeld, heb me vriend en mijn Fjord ook even in het lijsje verwerkt

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:20

Ik kan zondagochtend wel hoor :j maar weet niet hoe haalbaar het is met relatief veel modellen en weinig fotografen verhoudingsgewijs :)

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 16:57

pff, heb zowat alle reclame Facebook pagina's vol gespamt. Maar ik denk dat ik weer een fotograaf heb gevonden :). Vriendin van me moeder, leek het wel erg leuk ga haar vanavond eventjes bellen. Ik probeer alles op alles te zetten om zoveel mogelijk fotografen te zoeken ( ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om mijn buurmeisje te vertellen dat het niet door kan gaan ;) ). Als er iemand nog ideeën heb waar ik reclame kan maken hoor ik het graag :).

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 17:26

Ik voeg je even toe op fb, kan ik het ook even delen!
Ken niet echt fotografen maar misschien zit er toch iemand bij :D

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 22:04

Jes, heb een fotograaf gevonden! Zal haar morgen even in de lijst zetten en ook weer veder gaan zoeken naar fotograven :)

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 08:58

Yeah toch weer 1 extra! Helemaal top als we er nog 1 vinden! Zondag 21 graden zag ik :D

Heeft iemand nog een idee om een borsttuig te maken?
Ik dacht iets van een lange ketting zoeken en dan wat bloemetjes eraan en misschien veren maar het moet wel beetje luxe blijven zeg maar en dat is best lastig haha

Ga jii ook gewoon te paard heen?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 09:01

Goede weersvoorspellingen :D

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 09:35

teiger150 schreef:
teiger150 schreef:
Modellen
1. bokker: teiger150- naam paard: Jack - Ras: irisch cob - thema: western [ Afbeelding ]
2. Bokker: onbekend - naam paard Lady Diamond - Ras: Arabier - thema: Arabisch tuig [ Afbeelding ]
3.AslhleyRol - Ashley - Gucci - KWPN - thema: mischien bloemenstyle [ Afbeelding ]
4. gwnmario - Mario - Martje -Fjord - thema: het zal me benieuwen [ Afbeelding ]

reserve modellen:
1. geen bokt - Iris - Silas - Fries/Welsh - Thema: Spaans [ Afbeelding ]
2 geen bokt - Channa - Bonbon Newport - draver -thema
3 bokt onbekend - Iris - Merlijn - KWPN/Tinker- thema ? - [ Afbeelding ]

fotograven:
3. Marieke - fuji - vb foto https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 85190045dd
4.
5.
6.
7.
8.

Via Facebook had ik vorige week al een hoop vraag gekregen of mensen zich nog op konden geven als model. Maar vanwege de weinig fotografen, had ik al gezegd dat we gewoon op het moment te weinig fotografen hebben om ze allemaal mee te laten doen. Dus heb ik een reserve lijstje gemaakt voor het geval we toch nog fotografen vinden ;).

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:46

Maar jouw vriend was toch meer in nood? Is het dan niet leuk om 1.van de andere mee te laten gaan die zich juist nog opgaven?

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 11:02

AshleyRol schreef:
Maar jouw vriend was toch meer in nood? Is het dan niet leuk om 1.van de andere mee te laten gaan die zich juist nog opgaven?

Ik heb gisteren Iris gebeld, maar inderdaad als er zich geen andere fotografen opgeven dan mag Iris mee ipv mario. En neem ik denk ik Martje mee ipv Jack, Omdat ze deze zomer erg ziek is geweest en ik nu toch wel begin te zien dat Martje aan het aftakelen is.

Ik heb ook een advertentie geplaatst op marktplaats... geen idee wat er op af komt ;).
http://klussen.marktplaats.nl/diensten- ... het-strand
Zou iemand eventjes naar de spelling en zins opbouw willen kijken?? Mijn spellingscontrole werkte niet op markplaats.

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:20

Ik kijk nu pas maar als ik op die link druk krijg ik dat hij al verwijderd is?

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 20:36

AshleyRol schreef:
Ik kijk nu pas maar als ik op die link druk krijg ik dat hij al verwijderd is?

Ja marktplaats heeft hem verwijdert, heb ze daarna gemaild waar ik het wel moest plaatsen. ... hun antwoord was de rubriek waar ik hem geplaatst had en waar hij verwijdert was omdat hij in de verkeerde rubriek stond. .....

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 21:48

Ohh pff lekker onduidelijk van marktplaats!

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 10:12

teiger150 schreef:
Modellen
5. geen bokt - Iris - Silas - Fries/Welsh - Thema: Spaans [ Afbeelding ]
reserve modellen:
1. bokt onbekend - Iris - Merlijn - KWPN/Tinker- thema ? - [ Afbeelding ]

fotograven:
3. Marieke - fuji - vb foto https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 85190045dd
4. Marijtje - Nikon D... - VB foto [ Afbeelding ]
5.
6.
7.
8.
[/quote]

Zo kleine update na gisteren weer van alles te hebben platgebeld en gezocht wil een vriendin van mij het proberen met mijn spiegelreflex. Gelukkig heeft ze er al een paar keer eerder mee gefotografeerd en gefilmd en het resultaat vond ik zelf wel leuk. Zo kan Iris van het reserve Lijsje af, en andere Iris had gevraagd of ze eigenlijk alleen eventjes kon kijken met haar paard omdat hij nog niet zo veel gewend was. Ze weet niet hoe hij reageert, en wilde even kijken hoe hij reageert met die andere paarden en fotografen zodat ze de volgende keer misschien mee wilt doen.

Ik ga vanmiddag even de tijd nemen om het schema te maken. Zelf lijkt me het handigst om om half 10 te verzamelen op de parkeerplaats in Groote Keeten en dan om kwart voor 10 naar de strandopgang te lopen. Dan staan we om 10 uur op het strand, en kunnen we beginnen met de portret foto's. Dan is het met losgooien waarschijnlijk eb.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 10:25

Prima hoor! :)

We zouden nu dan steeds een model hebben dat 'pauze' heeft, is dat erg?
Ik had aangegeven dat ik bereid ben tips te geven aan fotografen, alleen weet ik niet of dat haalbaar is als we niet in (wisselende) tweetallen werken, maar voor mij maakt het verder niet uit :)
Gaat het lukken een schema te maken? [edit] moet wel lezen natuurlijk :+

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 10:37

Wat goed zeg dat je toch weer een fotograaf hebt gevonden!
Half 10 verzamelen vind ik ook goed! Ik kom gewoon te paard en doe wel een rugzak om met wat spulletjes die ik mee wil :)
Nu idd wel 5 modellen en 4 fotografen maar misschien kan jij dat handig verwerken in een schema?

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 12:13

Schema is bijna klaar ik vraag me alleen af wat handig is kwa tijd. 15 minuten portret foto's maken, 10 minuten losgooien per paard en rijden geen tijd voor gerekend omdat dat als allerlaatste is en iedereen dan omste beurten gaat rijden. Is dit handig??, ben zelf geen fotograaf dus weet niet of dat genoeg tijd is per model.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 12:51

Heb het schema af alleen heb ik hem in word gemaakt, en als ik hem letterlijk kopieer gaan de tabellen niet mee ;) dus moeten jullie die er eventjes bij bedenken.

Schema fotomeeting
Portretfoto’s
10:05 10:25 10:45 11:00 11:20
Jack Marieke Naomi Marylon X Marijtje
Martje Marijtje Marieke Naomi Marylon X
Lady X Marijtje Marieke Naomi Marylon
Shilas Marylon X Marijtje Marieke Naomi
Gucci Naomi Marylon X Marijtje Marieke

Losgooi foto’s
11:30 11:40 11:50 12:00 12:10 12:20
Gucci Jack Shilas Lady Diamond Martje Evt. Merlijn

Rijfoto’s
Nadat de paddock is afgebroken kunnen we rijfoto’s gaan maken

Half 1 Met ze alle opzadelen en 1 voor 1 langs rijden, alleen voor de genen die willen/kunnen rijden.

[edit] even de tabellen overzichtelijker gemaakt waren een klein beetje onleesbaar geworden

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 13:03

Nou die edit heeft ook niet echt geholpen haha, heb het schema naar iedereen via Facebook verstuurd.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 22:09

Pff ik moet jammer genoeg slecht nieuws brengen. 1 van de fotografen is haar camera vergeten die heeft ze in beilen laten liggen. Ze is nu al bij ons in groote keeten, ik ben nu aan het rond bellen of we miscien een camera kunnen lenen.

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 08:10

Ik kom in dit topic terecht doordat ik een fotograaf in Callantsoog zocht. Wij gaan morgen met 7 vriendinnen vanuit Groningen naar Julianadorp om daar lekker op strand te rijden. Jammer dat de fotografen al bezet zijn, maar we komen jullie morgen vast tegen. Heel veel plezier in elk geval.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 14:38

Prikpaaltjes alvast klaar gelegd, de paardjes gewassen en de camera's opgeladen. Wij zijn klaar voor morgen!

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 16:49

Ik ben er ook helemaal klaar voor, heb er zin in!!